MadsES Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg satte opp en handlekurv igår med produkter som var billigst på shg.no Til min forbauselse forsvant butikken i prisguiden i dag. Har de sluttet å betale for å få være med i prisguiden, eller? Lenke til kommentar
atleau Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Gjelder vist komplett også: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=463643 Betale for å være med i prisguiden? Håper (og tror) virkelig ikke det er tilfelle. Guiden hadde ikke hatt mye integritet i såfall! Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 De var nå i prisguiden for drøye 3 timer siden. Så jeg antar at det er noe feil med prisguiden. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Betale for å være med i prisguiden? Håper (og tror) virkelig ikke det er tilfelle. Guiden hadde ikke hatt mye integritet i såfall! Det stemmer faktisk at butikkene må betale for å være med i prisguiden. Bare ta en titt i webshopguiden. Det finnes jo mange fler firma enn de som er med i prisguiden. Endret 30. august 2005 av Morten K Lenke til kommentar
austor Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jepp, butikkene betaler 1,25kr pr gang dere klikker dere inn fra hardware.no, prisguiden.no, akam.no osv. Butikker må ha penger for å selge. Lenke til kommentar
MadsES Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Gjelder vist komplett også: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=463643 Betale for å være med i prisguiden? Håper (og tror) virkelig ikke det er tilfelle. Guiden hadde ikke hatt mye integritet i såfall! Ja, det ser faktisk ut som komplett er ute også... Regner med at det er noe galt. PS: linken er feil ser det ut som Lenke til kommentar
ting1 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Bruk heller dinpris.no De har en annen betalings modell. Jeg får litt dårlig samvittighet når jeg trykker på linker til butikker At butikken må betale fordi jeg lurer på noen ting om et eller annet produkt, virker litt søkt.... Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Bruk heller dinpris.no De har en annen betalings modell. Jeg får litt dårlig samvittighet når jeg trykker på linker til butikker At butikken må betale fordi jeg lurer på noen ting om et eller annet produkt, virker litt søkt.... Det stemmer... Hos dinpris betaler sjappene bare (en prosentvis provisjon) når vi faktisk kjøper noe etter å ha klikket på linken. Lenke til kommentar
Carbonite Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Kanskje man skal begynne å bruke dinpris istedet? Som sagt ovenfor, litt søkt å ta betalt når man bare skal inn og sjekke noe, og egentlig ikke er ute etter å kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå