pologutt Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Har office 2003 pro, men i kveld fikk jeg plutselig ikke åpna excel eller infopath. Den krever plutselig installasjonscd. Word og det andre fungerer fint. Saken er at den har jeg ikke, brukte en som alle studenter ved NTNU hadde tilgang til, men nå er jeg ikke student der mer... Prøvde en ulovlig office-cd, uten hell. Jeg har ifølge "diskopprydning" office-installasjonen på d:, men jeg finner den ikke. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg tror du må få tak i en lik eller tilsvarende cd. Eller legge inn openoffice. Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 det du skulle hatt var .cab filene til Office 2003. disse skal fikse problemet, men siden at du ikke har cd`en en gang så hjelper det lite. Du kan jo spørre om du får låne en Office cd fra NTNU da, selv om dette er ganske nytteløst. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Lover ikke godt, bor ikke i Trondheim mer, så den cd`n får jeg ikke tak i. Men under "diskopprydding", så står det jo at disse filene kan brukes i stedet for CD`n, og ikke bør slettes, dermed skulle jeg slippe å bruke CD`n.... Kan den ligge gjemt et sted? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Lover ikke godt, bor ikke i Trondheim mer, så den cd`n får jeg ikke tak i.Men under "diskopprydding", så står det jo at disse filene kan brukes i stedet for CD`n, og ikke bør slettes, dermed skulle jeg slippe å bruke CD`n.... Kan den ligge gjemt et sted? Ja, i office-mappa kanskje. Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 nå er det lenge siden jeg har vært i installasjonsmappa til Office 2003, som blir lagra på maskina, men det er ikke umulig at temp filene til office blir lagra der nei. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Jeg finner ikke noe installasjonsmappe til office 2003. Møkk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå