Zuluzion Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Digg! Fikk mail av Logitech GRATULERER! For en stund siden deltok du i Battlefield 2-konkurransen som ble arrangert av Logitech® og EA GAMES. Det er med stor glede vi kan fortelle at du er en av vinnerne! Du har vunnet 3.-premie og vil få tilsendt følgende: - Logitech® MX518 Gaming-Grade Optical Mouse Kommer nok kanskje til å selge den da. Får prøve den først. Sist jeg vant noe særlig var på Elkjøp. Sto og trykket på en sånn maskin og svarte på noen spørsmål Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Heldiggris.. betalte 400 blanke for mi eg.. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Ja, syns det var gøy å vinne. Søstra mi vinner hele tiden, konster billetter, gavekort, etc... -_- Hadde likt å få første premien Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Å herregud, eg må starte å følge med på konkurranser Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 grrrr....var med jeg også, gikk ikke så bra..... hadde drept for første premien.... spess høytalerne fristet VELDIG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå