Gå til innhold

Hvordan la pcen forbli pålogget i win xp?

War

Anbefalte innlegg

Hvordan får jeg pcen til å bli pålogget om jeg ikke rører den på noen dager?

Jeg setter på pcen , med programmer, om når jeg kommer hjem 1 dag etter på er den logget ut og prog avsluttet.

Da får man jo ikke utnyttet tiden når man er borte. :blush:

Har win xp

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, hvis du har satt instillingene slik at du skal komme til innlogginsskjermen når du rører på musa når skjermbeskytteren står på, så vil det jo komme til innlogginsskjermen. problemet løser du ved å gjøre dette:

Høyreklikk skrivebordet->Skjermbeskytter så haker du av at den ikke skal gå ut til innloggingsskjermen når du rører på musa, mens skjermbeskytteren står på.

Lykke til.

PS: sorry om jeg forklarer litt dårlig. My fault.

Lenke til kommentar

hmmm. du mener med andre ord at fanen hvor det står skjermbeskytter på IKKE finnes under egenskapene til skrivebordet? isåfall er det merkelig. Sist gang jeg opplevde det var på jobben i dag, men da skyldtes det spyware.

Jeg sitter med Windows standard Theme i Windows XP nå, så får ikke sjekka det sikkelig. Men det er iallefall det som står her.

Lenke til kommentar

Virus er noe dritt folkens, styr unna :p.

hva mener du med at det er ikke rart hvis instillingene er satt slik?

Hvis Skjermbeksytter fanen og noen flere faner er borte under egenskapene for skrivebordet så har jeg mere tro på at det er virus/spyware enn instillinger.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har svaret her...

Du kan fint ha på skjermbeskytter og "velkommstskjerm" aktivert, du må bare passe på at strøm-oppsettet ser slik ut.

Skrivebord > Høyreklikk > Egenskaper > Innstilinger > Skjermbeskytter > Strøm/Engergi > Skru av harddisk > Aldri.

Da skal maskinen din logge av, men det skal fremdeles foregå aktivitet på pcen, veldig greit hvis du skal på ferie og har tenkt å la maskinen laste ned store filer ol.

Mvh Stikk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...