Bruker-33331 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 men..la oss si at det er ca like mange nor på kloden, som sør på kloden som hopper.. Da blir jorda knust! skal vi flytte til mars før det skjer Du har hvitevarer? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Haha, meldte meg på dette for leeeenge sida.. skal hoppe noen ganger jeg ja Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 men..la oss si at det er ca like mange nor på kloden, som sør på kloden som hopper.. Da blir jorda knust! skal vi flytte til mars før det skjer Du har hvitevarer? Nei desverre.. Men vi får leie en romstasjon a nasa.. tror det følger med der Nei.. On topic: Tror egentlig ikke noe på dette, men jeg har meldt meg på, og skal hoppe Prøver desperat og få med flere, siden det mangler ca. 400 millioner mennesker Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Haha, noe av det værste bullshittet jeg noensinne har hørt. Denne siden legger seg på en pen andreplass på min liste over "worlds most stupid scams", rett etter Bonsai Kittens. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Den beste er det lille landet i afrika eller noe sånt som ber om penger til å hente hjem en astronaut som er lost in space, tror den bare komme på mail. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 lurer på om man merker noe risting elns.. ? tviler men Lenke til kommentar
Musty Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) men..la oss si at det er ca like mange nor på kloden, som sør på kloden som hopper.. hvis du leser texten (punkt 1.) så ser du at de prøver å unngå akkurat det.. edit: punkt 1, ikke 2... Endret 30. august 2005 av Musty Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Tenkte å bumpe denne her. Selv om jeg har null tro på at det gjør noe forskjell fra eller til, så skal jeg garantert hoppe. To uker igjen nå. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 World Jump Day , Kalle responds Ja seff hahahahha :!: Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Funker ikke om vi skal opp i den kraften som tilsvarer vekten på de überfeite amrikanerne... er ikke rart i at verden går i feil baner Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Dette er så dumt, at jeg betviler menneskehetens evne til å overleve så lenge at global oppvarming etc blir et problem. Så ikke bekymre dere. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 hehe jaja vi får vel prøve og hoppe:P Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg skal hvertfall hoppe, uansett om det har noen virkning eller ikke så skader det ikke å hoppe litt. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Funker ikke om vi skal opp i den kraften som tilsvarer vekten på de überfeite amrikanerne... er ikke rart i at verden går i feil baner 6436245[/snapback] HAHA 14greier Lenke til kommentar
dioX Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 herregud så tåpelig!! men det skader jo ikke og hoppe litt! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 herregud så tåpelig!! men det skader jo ikke og hoppe litt! 6436987[/snapback] Nettopp. Uansett hvor sikker man er på at det ikke funker, så kan man da ta et lite hopp eller tre. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 jeg er med ,men HVORFOR skal vi få jorda i en ny bane speede ned global oppvarming? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 jeg er med ,men HVORFOR skal vi få jorda i en ny bane speede ned global oppvarming? 6473606[/snapback] Se om folk er dumme nok til å forårsake en død for alle. Om det hadde funka :b Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 men..la oss si at det er ca like mange nor på kloden, som sør på kloden som hopper.. Da blir jorda knust! skal vi flytte til mars før det skjer 4760815[/snapback] Ja, vi hopper oss til mars med en gang! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 men..la oss si at det er ca like mange nor på kloden, som sør på kloden som hopper.. Da blir jorda knust! skal vi flytte til mars før det skjer 4760815[/snapback] Siden Mars ikke er beskyttet av forskjellige "skjold" slik som Jorda og dermed blir utsatt for kosmisk stråling fra solen og diverse andre stjerner, vil DNA'et ditt rives fra hverandre og du vil dø rimelig kjapt, om du er så lur at du flytter til Mars. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå