Gå til innhold

Chess kunder må ikke over til Netcom dekning

Anbefalte innlegg

Ifølge denne artikkelen til Tv2 Nettavisen så må samtlige kunder som har simkort med Telenor dekning over til Netcom dekning. Synes det høres sprøtt ut. Hva synes dere?

Artikkel

Stor omstilling

Nå starter en massiv omstillingsprosess for teleselskapet. Nesten samtlige kunder skal flyttes over fra Telenors nettverk og over til NetComs nett.

Det betyr at nesten alle selskapets 348.000 aktive kunder må få nytt SIM-kort. Dette regner derimot ikke Vollvik at vil føre til kundetap.

- Vi kommer til å bruke lang tid på å flytte over alle kundne fra Telenor til NetCom. Vi tror ikke at mange kommer til å flykte fra oss når de må bytte SIM-kort. Sense gjorde dette tidligere uten å ha noe betydelig frafall i det hele tatt, sier Vollvik, som lover lavere priser nå som de har fått giganten i ryggen.

Oppdatert: Ser nå at Chess har lagt ut ny info på sine hjemmesider

Nettdekning

Det er i nyhetsbilde idag kommet fram opplysninger om at alle chess kunder må bytte til NetCom-nett. Dette medfører ikke riktighet. Alle våre kunder vil fortsatt kunne velge hvilket nett de ønsker å benytte.

Endret av Xpi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er skandale. Det er jo nok til at man skal holde seg langt unna svenskeide chess og svenskeide Netcom. Holder meg til det norske selskapet Telenor!

Hva er skandale? Har du i det hele tatt lest hele innlegget du svarer på?

Trådstarter: Siden Chess-kunder IKKE skal over til NetCom-dekning bør kanskje emnetittelen endres litt :)

Lenke til kommentar
Hadde vært utrolig bra hvis de flyttet alle over til Netcom umiddelbart. Da hadde telenor sittet med skjegget i postkassen og innsett på at de faktisk måtte begynne å sett opp noen bra tilbud.

Hvorfor det? Den lille andelen som har telenor-deking på chess abonnementet sitt har en dråpe i havet til telenor, hvis det i det hele tatt tjener noe som helst på det.

(Dessuten så er ikke det som at netcom har så sinnykt bedre tilbud....)

AT stue : Kan ikke jeg å få være telenorkunde og kaste penger ut av vinduet? Kan ikke jeg og? Hver så snill? Please?

Herre Jeremi........

Endret av dub
Lenke til kommentar

Hvorfor det? Den lille andelen som har telenor-deking på chess abonnementet sitt har en dråpe i havet til telenor, hvis det i det hele tatt tjener noe som helst på det.

AT stue : Kan ikke jeg å få være telenorkunde og kaste penger ut av vinduet? Kan ikke jeg og? Hver så snill? Please?

Herre Jeremi........

Ehhh.. du har nok ikke fått med deg at Telenor kan komme til å tape mellom 600-800 millioner årlig på å miste Chess og Sense sine kunder!?

Ihvertfall ville jeg lest denne artikkelen hos Dagens Næringsliv!

Endret av escobar
Lenke til kommentar

Herre Jeremi........

Ehhh.. du har nok ikke fått med deg at Telenor kan komme til å tape mellom 600-800 millioner årlig på å miste Chess og Sense sine kunder!?

Ihvertfall ville jeg lest denne artikkelen hos Dagens Næringsliv!

Sorry, hadde ikke lest artikkelen. Fikk bare høre et annet tall av en kompis som hadde lest noe om det, det var ikke store summen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...