Xpi Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Ifølge denne artikkelen til Tv2 Nettavisen så må samtlige kunder som har simkort med Telenor dekning over til Netcom dekning. Synes det høres sprøtt ut. Hva synes dere? Artikkel Stor omstilling Nå starter en massiv omstillingsprosess for teleselskapet. Nesten samtlige kunder skal flyttes over fra Telenors nettverk og over til NetComs nett. Det betyr at nesten alle selskapets 348.000 aktive kunder må få nytt SIM-kort. Dette regner derimot ikke Vollvik at vil føre til kundetap. - Vi kommer til å bruke lang tid på å flytte over alle kundne fra Telenor til NetCom. Vi tror ikke at mange kommer til å flykte fra oss når de må bytte SIM-kort. Sense gjorde dette tidligere uten å ha noe betydelig frafall i det hele tatt, sier Vollvik, som lover lavere priser nå som de har fått giganten i ryggen. Oppdatert: Ser nå at Chess har lagt ut ny info på sine hjemmesider Nettdekning Det er i nyhetsbilde idag kommet fram opplysninger om at alle chess kunder må bytte til NetCom-nett. Dette medfører ikke riktighet. Alle våre kunder vil fortsatt kunne velge hvilket nett de ønsker å benytte. Endret 30. august 2005 av Xpi Lenke til kommentar
stue Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Det er skandale. Det er jo nok til at man skal holde seg langt unna svenskeide chess og svenskeide Netcom. Holder meg til det norske selskapet Telenor! Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Det er skandale. Det er jo nok til at man skal holde seg langt unna svenskeide chess og svenskeide Netcom. Holder meg til det norske selskapet Telenor! Hva er skandale? Har du i det hele tatt lest hele innlegget du svarer på? Trådstarter: Siden Chess-kunder IKKE skal over til NetCom-dekning bør kanskje emnetittelen endres litt Lenke til kommentar
stue Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Oi...var litt for rask der ja. Var jo feil info på tv2 ja. Da kan noen heldige (svenske)chess-kunder fortsatt kose seg på nettet til ( norske) telenor! Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 hehe. Ble litt rar post. Har lært at det kan være mer nyttig å lese på hjemmesiden til et teleselskap, enn å lese nyheter om de i avisene. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Hadde vært utrolig bra hvis de flyttet alle over til Netcom umiddelbart. Da hadde telenor sittet med skjegget i postkassen og innsett på at de faktisk måtte begynne å sett opp noen bra tilbud. Endret 30. august 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hadde jo vært helt utrolig bra kundebehandling av alle kundene som gjerne vil beholde telenor sitt nett også Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hei Det stemmer ikke hva topicen sier se her Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Mitt stalltips for hvordan Chess vil løse dette er: Alle kunder kommer til å bli flyttet til NetCom-nett hvis man ikke spesifikt ber om fortsatt å være på Telenor-nettet. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Tror jeg og. Chess ønsker jo at flest mulig skal være i NC sitt nett, og ikke hos TnM. Men av frykt for å miste mange kunder, tørr de ikke å fjerne helt den muligheten. Endret 31. august 2005 av pologutt Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Hadde vært utrolig bra hvis de flyttet alle over til Netcom umiddelbart. Da hadde telenor sittet med skjegget i postkassen og innsett på at de faktisk måtte begynne å sett opp noen bra tilbud. Hvorfor det? Den lille andelen som har telenor-deking på chess abonnementet sitt har en dråpe i havet til telenor, hvis det i det hele tatt tjener noe som helst på det. (Dessuten så er ikke det som at netcom har så sinnykt bedre tilbud....) AT stue : Kan ikke jeg å få være telenorkunde og kaste penger ut av vinduet? Kan ikke jeg og? Hver så snill? Please? Herre Jeremi........ Endret 2. september 2005 av dub Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Hvorfor det? Den lille andelen som har telenor-deking på chess abonnementet sitt har en dråpe i havet til telenor, hvis det i det hele tatt tjener noe som helst på det. (Dessuten så er ikke det som at netcom har så sinnykt bedre tilbud....) AT stue : Kan ikke jeg å få være telenorkunde og kaste penger ut av vinduet? Kan ikke jeg og? Hver så snill? Please? Herre Jeremi........ Ehhh.. du har nok ikke fått med deg at Telenor kan komme til å tape mellom 600-800 millioner årlig på å miste Chess og Sense sine kunder!? Ihvertfall ville jeg lest denne artikkelen hos Dagens Næringsliv! Endret 2. september 2005 av escobar Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Tror det har stor betydning for Telenor om de mister Chess-kundene ja. Det merker de garantert! Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hvorfor det? Den lille andelen som har telenor-deking på chess abonnementet sitt har en dråpe i havet til telenor, hvis det i det hele tatt tjener noe som helst på det. (Dessuten så er ikke det som at netcom har så sinnykt bedre tilbud....) AT stue : Kan ikke jeg å få være telenorkunde og kaste penger ut av vinduet? Kan ikke jeg og? Hver så snill? Please? Herre Jeremi........ Ehhh.. du har nok ikke fått med deg at Telenor kan komme til å tape mellom 600-800 millioner årlig på å miste Chess og Sense sine kunder!? Ihvertfall ville jeg lest denne artikkelen hos Dagens Næringsliv! Sorry, hadde ikke lest artikkelen. Fikk bare høre et annet tall av en kompis som hadde lest noe om det, det var ikke store summen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå