Gå til innhold

Sony ericsson W800 Eller Z800i

Anbefalte innlegg

En kompis skal ha ny mobil, han vil veldig gjerne ha enten en Sony ericsson Z800 eller en Sony ericsson W800 :thumbup:

Hva anbefaler dere mobilbrukere? Hvilken av disse er best?

Kom gjerne med positive og negative punkt til hver mobil, sammenlign gjerne mobilene.

På forhånd Takk

Sir-alex

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis han ikke har veldig bruk for 3G er det liten grunn til å kjøpe Z800i.

W800i er mye mindre og bedre på det meste :)

Jeg tenker på litt sånn, rask i menyer. Henger seg ikke opp. Rask opstart. Fin skjerm kvalitet osv osv....

Bra lyd på høytaleren :thumbup:

Men er det begrenset på hvor lenge man kan filme med W800?

Lenke til kommentar

Jeg tenkte også på z800i når jeg skulle kjøpe ny tlf men når jeg så den i butikk syntes jeg den var veldig stor, men har hørt at den er god til å ta bilder med og den er jo den eneste se klapptlf. som duger for øyeblikket.

hvis man ikke vil vente på Z520i! Tror forøvrig du vil bli fornøyd med W800i. Som jeg også går å venter på å få i posten :thumbup: uttalelsene mine går kun utifra egne meninger, har ikke så mye kunnskap om noen av tlf til å komme med sammenligninger :blush:

Lenke til kommentar
Hvis han ikke har veldig bruk for 3G er det liten grunn til å kjøpe Z800i.

W800i er mye mindre og bedre på det meste :)

Jeg tenker på litt sånn, rask i menyer. Henger seg ikke opp. Rask opstart. Fin skjerm kvalitet osv osv....

Bra lyd på høytaleren :thumbup:

Men er det begrenset på hvor lenge man kan filme med W800?

du kan filme helt ubegrensetet på w800i, men fra fabrukken kommer den med innstilinger slik at det skal passe som en mms, men det er bare og stille på........

Lenke til kommentar
Jeg tenkte også på z800i når jeg skulle kjøpe ny tlf men når jeg så den i butikk syntes jeg den var veldig stor, men har hørt at den er god til å ta bilder med og den er jo den eneste se klapptlf. som duger for øyeblikket.

hvis man ikke vil vente på Z520i! Tror forøvrig du vil bli fornøyd med W800i. Som jeg også går å venter på å få i posten  :thumbup: uttalelsene mine går kun utifra egne meninger, har ikke så mye kunnskap om noen av tlf til å komme med sammenligninger  :blush:

ville nå heller valgt Z800i framfor Z520i. Sistnevnte er en billigere telefon med mindre funksjoner.

Endret av Mobilfriken
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

hvis man ikke vil vente på Z520i! Tror forøvrig du vil bli fornøyd med W800i. Som jeg også går å venter på å få i posten  :thumbup: uttalelsene mine går kun utifra egne meninger, har ikke så mye kunnskap om noen av tlf til å komme med sammenligninger  :blush:

ville nå heller valgt Z800i framfor Z520i. Sistnevnte er en billigere telefon med mindre funksjoner.

4789583[/snapback]

vell... kjøpte min telefon (z800) idag til rundt 2000kr, veldig billig spør du meg...

[http://www.cshop.no/PartDetail.aspx?q=p:825168;r:pg]Her har du tilbudet[/url]

vet ikke om det er en feil av csshop, for abonement koster rundt 3300etter momsen med telenor låst i 12 mnd... kan være omvendt ;)

:hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...