Phaser_ Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 bilde av skyer og trær tatt med casio exilim z3 har justert litt på skarphet og lys/kontrast ellers er det orginalt hva tror dere er det andre ting jeg kunne ha gjort med det? her er orginalen Hallgeir Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hmm. Sterk vignettering. :| Litt av ein dynamikk i biletet ut frå kamera. Synest oppskarpinga av skyane blei litt mykje, eigentleg. Den lysare blåfargen fungerte bra. Elles veit eg ikkje heilt kva eg skal seie. Er eit underfundig bilete; men eg er kjenner ikkje noko spesielt for det. Meir, «javel». Hmm. Trur eg leiter etter eit fokuspunkt. Manglar noko. Scanner liksom biletet så mykje. Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Jeg skjønner hva du meiner med fokuspunkt men der og da var det ikke noe spessielt å sette i fokus annet enn trær kan jo klippe bort litt i bunnen og hive på en hanglider eller noe men det er jo juks da sånn som her OBS! 3min jobb. bare for å ilustrere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå