fxwz Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Noen som vet eksakt mappe jeg finner slike temaer for windows? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Beklager at jeg ikke vet eksakt folderen, men hvis du lurer på det for å legge inn flere themes anbefaler jeg å bruke tredjepartsprogrammer for å laste ned/installere themes til f.eks xp. Windowblinds er et fint program. tror det er denne pathen: C:\Windows\Documents and settings\user\Application Data\Microsoft\Themes eller: C:\Windows\Resources\Themes sistnevnte er riktig bane. Endret 29. august 2005 av Feh Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) C:\Windows\Resources\Themes Tror jeg det er.. EDIT: Feh kom visst meg i forkjøpet.. Endret 29. august 2005 av lilleslem Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Takker Byttet til ett slik tema som var ødelagt, og hele greie ble svart, og det vil liksom ikke fjerne seg. Så jeg får prøve å åpne ett theme gjennom kjør! Endret 29. august 2005 av Smallville Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Nå prøvde jeg å følgende adresse: C:\WINDOWS\Resources\Themes\Windows Classic Men det gikk tydeligvis ikke.... Fikk bare opp ett vindu, med ett kryss. Problemet er at jeg ser ikoner, men ikke tekst, mapper og slike ting da! edit: Ordnet det Skrev bare adressen tl themes mappa, så klarte jeg å velge riktig theme. Takker for hjelp=) Endret 29. august 2005 av Smallville Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå