random_wannabe Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Siden ingen har skrevet noen topics om Infinety Net LAN #3 så starter jeg bare en. Hvem andre er det som skal dra bortsett fra MaguBrothers? Første gang jeg drar på ett av Infinety's LAN selv, så jeg gleder meg stort. -Lilleslem Lenke til kommentar
DJB88 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Eyy Noen andre en meg som startet tråden Ja er det noen som skal Kun få dager igjen nå... Tror dette blir bra Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Var ikke så lett å finne info på siden ( ), men det er altså fra 18:00 på fredag til 16:00 på søndag? Gleder meg stort Lenke til kommentar
DJB88 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Var ikke så lett å finne info på siden Yeps da var infoen oppdatert med klokke slett KOM IGJEN Folkens LAN på gang meld dere på. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Foresten; er det lov med to helt normale høyttalere? Ser det står at lydanlegg ikke er lov, men det gjelder vel svære høytalere med mix-board, eller? Lenke til kommentar
DJB88 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Foresten; er det lov med to helt normale høyttalere? Ser det står at lydanlegg ikke er lov, men det gjelder vel svære høytalere med mix-board, eller? Hmm Det er ikke lov til å ha med seg høytallere som må drives av en forsterker ... Anbefaler hode telefoner... Det vill bli en Upload Database der du kan laste opp musikk du vill skal bli spilt på crewet sitt lyd anlegg. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Har ikke headset skjønner du, men kan vel bare ta med en høyttaler da kommer bare til å bruke den når jeg skal spilla, for det vil vel se rart ut å bruke sånne små ørepropper? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Da har jeg fått et ordentlig Koss Headset til 600 kroner Men, husker ikke helt hvor det var, tror det var noe med Hyggen Speiderhus elns.. Noen som husker? Evt kan linke til et kart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå