Fiji Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Hei Jeg lurer på hvordan jeg kan lage spoiler funksjon på en vanlig side... Php, eller noe i den dur - liksom! Sånn som dette - men eg bare jobber med en side, og akka ikke et phpbb forum Phpbb forum har det sånn: Trykk på spoiler, så kommer mer text frem... og trykk på den igjen, så forsvinner texten igjen Så slipper man så lange dokummenter hehe - og kan se på det man vil, men likevel på samme side! Endret 29. august 2005 av Fiji Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Spoiler? Sånn som sitter bak på bilene? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Spoiler? Sånn som sitter bak på bilene? Spoiler = (Noe som ødelegger) Noe som røper hemmeligheter ved for eksempel en film eller bok. Folk skal få slippe å se dem hvis de ikke vil, for eksempel fordi de ikke har lest boka eller sett filmen. Du må bruke javascript for å få til dette. Er ikke noe kløpper på dette selv, men vil tro det ikke er noe stor oppgave å finne noe i google. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Spoiler? Sånn som sitter bak på bilene? Frontspoileren sitter fremme.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Skjøner hva du mener. Tror det er en slags plugin du kan laste ned. Flere store forum som har det samme. Søk på google eller noe.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Spoiler? Sånn som sitter bak på bilene? Frontspoileren sitter fremme.. Kverulant! Men jau, forsto det nå. Sjekk denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå