SuperPjokkeN Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hei, jeg har bestilt meg en iPod mini 6gb. Men så i dag at det hadde kommet en ny iRiver spiller på markedet som så ganske fristende ut, så lurte på om det er lurt av meg å avbryte bestilingen av ipoden og kjøpe iRiveren istedet? Om noen har tips til en annen slik mp3 spiller jeg kan kjøpe (Mellom 2000-2800kr, 4gb+ og ikke så alt for tung) Så blir jeg kjempeglad for forslag, helst gi begrunnelse Link til iRiveren: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306814&cks=SER Link til iPoden: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309067&cks=SER Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Hva med Creative Zen Sleek? Eller hva med en Creative Zen Micro Denne spilleren fåes også i en 6 GB utgave Dette er spillere som er verdt hvert eneste øre.... Det er Mye bedre lyd på dem en i Ipod.... Hadde jeg vært deg ville jeg avbestilet (ikke tenkt på å kjøpe ne Ipod engang, faktisk) og bestilt en Zen Micro eller Zen Sleek. Endret 29. august 2005 av thomas ll Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Zen Micro kan kanskje være aktuell:) Men er det noen grunn til at jeg ikke burdte kjøpe iPod eller iRiver? Annet en at dem er litt dyrere en Micro? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Personilg syntes jeg at Creative sine spillere er mye bedre å se på en de andre... Kvalitets messig også.... Men fremfor alt lyd opplevelsen. Den er utrolig... At de er bilige gjør ikke noe heller Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hva med sony Nw-hd 5. 20 gig, like stor som ipod(mindre), mye batteritid og en pris på 2376 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå