theDurkan Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Leser playstation 2 DVD+r? Eller er det bare DVD-? Har nemlig litt problemer med å få ps2en til å lese backupene mine. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Noen leser, andre leser ikke +r. Sikreste metode for å få den til å lese +r er hvis brenneren din støtter bitsetting. Sett på denne så leser den garantert +r. Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Kan det være problemet mtt til emne jeg har lagd om? Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Runepune har helt riktig. However, jeg har vært borti samme type maskin (altså foreks v7) som ikke klarer å lese +r på den ene maskina , men den klarer det på den andre maskinen. Alle de nyere PS2'ene leser +r helt bra. Jeg bruker however, alltid -R på ps2 og KUN KUN KUN veldig bra media!! Ikke putt inn dritt plater i ps2en din, da vil du redusere levetiden på laser betraktlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå