Zic0 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hei jeg har kjøpt meg swap magic og slidecard. Jeg har tatt backup av noen spill (DVD+R 4x brenning) jeg har orginalen av. Jeg booter DVD verisjonen til min Swap Magic 3.6 og venter på menyen kommer frem der det er to valg mellom "Load Program" også kan jeg bytte Video mode. Jeg kan også special boote med firkant knappen. Under den menyen bytter jeg ut Swap Magic dvd'en med backupen min og dytter skuffen tilbake. Etter det klikker jeg på "Load Program", men så får jeg error med "The ps2 disc is not valid". Vet noen hva problemet kan være? Erroren får jeg under menyen. Takker på forhånd Lenke til kommentar
Walts Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 hvordan merke dvdr bruker du? ps2 støtter ikke alle, man skal helst bruke verabtim, sony funker også Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) du må chippe maskina og.. har du gjort det? du kan bruke en chip du bare kobler på ledningen til DVD spilleren i PS2n.. playtech har den. Endret 30. august 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 du må chippe maskina og.. har du gjort det? du kan bruke en chip du bare kobler på ledningen til DVD spilleren i PS2n.. playtech har den. Nei. Du må ikke chippe maskina for å bruke swap magic og slide card. Det er jo hele vitsen med opplegget. Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Bruker Sony sine DVD+r og Verbatims. PS2en er ikke så gammel men er fortsatt den vanlige (tjukke). Vil tro laser på den maskina ikke er av den beste kvalitet fordi du må flere ganger rs din ps2 for å i hele tatt få bootet PS2 swap magic discen... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 ahh sorry jeg tenkte feil.. vi har swap magic selv men vi kjøpte sånn chip du ikke trenger å lodde også mente jeg det sto at du måtte ha sånn chip.. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Merkelig problem. Jeg har flip-top, da slidecardet så litt skummelt ut. Litt dyrere, men har ikke hatt noen problemer. Det du kan gjøre er A: Brenne ut dvden i DVD-R. Ikke alle PS2r tar både + og -. Noen tar enten eller. Min, f.eks. kan bare spillle - spill. B: Brenne ut med 2x. Endret 31. august 2005 av Agres Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 så hvis jeg brenner på 2x, så kan jeg brenne med +R også? og burde jeg bruke dvd-decrypter eller nero til brenningen? Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 DVD-Decrypter er bra. Funker fint for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå