ways Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) hei ubuntu har funket flott lenge på min G556E laptop med centrino, men i det siste har aksesspunktet begynt å kaste meg ut. iwevent sier bare "new ap 00:00:00:00:00:00" eller noe lignende. bruker WEP, mac-lås osv. kan alt skyldes på APen? bruker en 3com office connect som er noen år. kobler vanligvis av i løpet av natta. gjerne etter et par timer. i loggen til 3com KAN det se ut som om det skjer litt samtidig som AP henter seg ny IP. kanskje. skal teste litt. etter det får jeg ikke koblet til nettet uten reboot. har prøvd å restarte network, deaktiver/aktiver wlan, endret på instillingene osv.. Endret 29. august 2005 av ways Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 har akkurat det samme problemet, centrino her og. HAr ikke snaueste peiling av hva som er feilen, men det hjelper å restarte hele maskina. Slitsomt i lengden though. Lenke til kommentar
olear Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Det kan være dårlige drivere? Hadde selv et kort som hadde ganske dårlige drivere (blitt bedre og fungerer nå helt fint), dette resulterte i at etter en timestid så sluttet kortet å virke. Det eneste som hjalp var å fjerne modulene og fysisk ta ut kortet. Lenke til kommentar
ways Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 det er jo teit da. hadde det ikke vært for at dette er så mye mer stabilt, raskere, sikkrere, mer behagelig, mer tilpassningsdyktig, finere og fritt, så hadde jeg hoppet rett tilbake til m$..! det er en trussel ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå