Panofix Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Vi har tenkt på å bestille bredbånds-Tv - en greie der man betaler 4-500 kr per år og får rundt 300 kanaler som man kan se via PCens bredbåndstilkobling. Nå er det sånn at vi heller har lyst til å få bildet på Tv-skjermen, men denne står et annet sted i huset. I veggen bak PCen er det Tv-kontakter (in/ut). Vi har skjermkort i PCen med S-video kontakt. Da lurer jeg på om det går an å først koble PCen til Tv-kontaktene i veggen, for så å sette opp en slags "Tv-server" som viser bildet vi får fra Internett-Tv. Deretter svitsje til denne kanalen på selve Tv-en vi har huset. Finnes det noen mulighet for dette? Vet det virker "litt" sykt, men allikevel? Takker for alle seriøse svar! Endret 29. august 2005 av Panofix Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Det skulle vel gå uten problem det, men må si jeg lurer litt på hvorfor du ikke stiller deg mer skeptisk til et tilbud om 300 tv-kanaler for 4-500 i året? Hvor er det du bestiller dette fra? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Må du ikkje ha dekoder eller liknande på dette? Er også interessert i vite kor du fant dette. Endret 29. august 2005 av zeph Lenke til kommentar
nomore Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 En slik vil gjøre susen. Du må i tillegg ha video ut fra pc'n. Du kobler da bare utgangen fra denne inn i inngangen på en av disse, og vice versa ved tv'n. Lenke til kommentar
maledictus Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Dette er vel snakk om noe liknende det tilbudet som ble diskutert i denne tråden: 1100 kanaler for KUN 298,- i året Det kan ihvertfall ikke være snakk om live-distribusjon av nordiske kanaler som NRK, TV2, SVT1&2, DR1&2 osv. Skal du ha mange kanaler uten å betale for mye, ville jeg heller satt opp en parabol med to hoder rettet mot 13 og 19,2 grader øst (Hotbird og Astra). Der er det flere hundre gratiskanaler (Free-To-Air). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå