T homas Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 jeg har og flere invites igjen,men nå har vel omtrent hele forumet Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Bare å spørre, har en haug av invites. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hadde over 1000, ny måned, mista alle! Har 50 ell no! SKRIV MEG OPP! BARE å sende PM og jeg inviterer! Foresten så burde du bruke Google Talk, Google Dektop og Gmail sammen! DET blir bra! E-post info på skjermen HELE tiden + BRA chatte-service. Prøver å få folk til å droppe MSN Hotmail og Messenger reklamebomben og...Gå over til Google:P Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Har 100 invites jeg også, bare å sende pm så får dere invite Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 har 50 og gi bort jeg og.. Bare og skrike ut Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 jeg har 97. bare send pm. ........... Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) 100 invites på lager. Count Me In! Endret 25. februar 2006 av enuR. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg antar alle har fått med seg googles nye hjemmesider som er gratis. Skulle det likevel være noen som ikke har gjort det er nyheten som følger: (Dagbladet.no): Denne uka lanserte Google sin nyeste tjeneste for nettbrukerne - Pages. Der tilbyr de folk som har en gmail-konto muligheten til å lage sine egne hjemmesider, med en lagringskapasitet på 100 megabytes. Hjemmesidesnekrerne kan logge inn med brukernavnet og passordet de har i Gmail, og får tilgang til den nye tjenesten. Når du er logget inn, kommer du rett inn i en hjemmeside-editor, der du enkelt kan lage dine egne hjemmesider. - Nettpublisering kan være komplisert, dyrt og lite tilfredsstillende. Dette er designet for å være enkelt. Det unike grensesnittet lar brukerne se hvordan nettsidene ser ut, mens de endrer dem, skriver selskapet i en pressemelding. Det er ikke nødvendig å laste ned noen programmer for å få din egen side på nettet. - Du trenger heller ingen kunnskap om HTML eller andre programmeringsspråk. Brukerne kan lage attraktive og funksjonelle nettsider på få minutter, og Google gjør dem tilgjengelige helt gratis. Men det er litt for enkelt, mener noen. Flere av brukerne som har testet Google Pages, klager over at det ikke er tilgang til avanserte funksjoner, og at dette bare er for nybegynnere. Flere mener at gratisversjonen av Yahoos Geocities er bedre for litt mer avanserte brukere, til tross for at den bare tilbyr 15 mb lagringsplass. I tillegg finnes bare Google Pages i beta-versjon, og selskapet advarer mot at dette ikke er et ferdig produkt. Men hvis du føler at dette er den rette helga for å leke seg litt med hjemmesider, kan du sjekke ut hjelpesidene her og selve tjenesten her. Her er noen tilfeldige hjemmesider som er laget med google-editoren: http://oabdao.googlepages.com/ http://sultanarun.googlepages.com/ http://matthieu.bereni.googlepages.com/ Google med gratis hjemmesider Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg har mange innvites igjen Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Har hatt lyst på G-mail lenge...... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg har 98 invites igjen, du kan skrive opp meg og Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Da kan jeg komme med den gledelige nyheten og fortelle at vi har når jeg skriver nå, klokka 14:20 den 28. februar, at vi har akkurat 50 givere på lista! Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Sett opp meg også.. Har 100 liggende.. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 count me in bare send pm vis dere trenger invites... Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Noen som kan sende meg invite??? Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Skal ha sendt en til deg på hotmail-adressa di Endret 16. mars 2006 av Trussl Lenke til kommentar
harrir Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 har 100...bare å skrive meg på ja Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 300 invites her , bare å skrive meg opp :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg