abrakadabri Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Er sterkt i vinden for å kjøpe en ultraportabel maskin nå ettersom jeg er lei av å bære med meg en stor koloss. Er på utkikk etter erfaringer med Komplett S260 ettersom den vel er den maskinen på markedet som leverer mest i forhold til pris. Den fikk jo ikke verdens beste kritikk her på HW.no, men det sitter vel andre ute i dette langstrakte land som har førstehånds erfaring å dele? Setter pris på alle tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
purolatino Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Komplett S260. Sitter her med Komplett S260, en maskin med 1,86Ghz CPU, 1Gb Ram (en brikke, plass til to), 60Gb Harddisk og er selv meget fornøyd med maskinen. Den er solid bygget, meget god skjerm, meget stillegående (viften) i forhold til min gamle maskin og selvfølgelig liten og lett. Eg betalte 14000 kr for maskinen min, men siden den gang har prisene falt ytterligere, så for 14000 nå vil du få en enda bedre maskin enn jeg har. Det eneste negative med maskinen er at jeg synes tastaturet er litt mykt på venstre siden der cd romen er, men det er bare en liten ting. Vil anbefalle maskinen på det varmeste, jeg savner ihvertfall ikke min gamle monster maskin av en 15" på nesten 4kg. Du kan jo også lese test av maskinen på dinside.no, det virket som de var mer fornøyd med maskinen enn de var på her på hardware.no Endret 29. august 2005 av purolatino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå