Memphis88 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Var litt usikker på hvor jeg skulle poste dette, men satser på denne kategorien. Blir vel litt feil å si at pcn ikke fungerer, men en del av pcn fungerer ikke Når jeg skal se en dvd film, så stapper jeg den inn i dvd leseren/brenneren min. Filmen starter og alt er greit helt til jeg trykker på noe i menyen som kommer opp (f. eks. Play) Da stopper bildet og lyd opp. Maskinen henger seg ikke, for jeg kan avslutte programmet og alt mulig slikt. Det blir bare svart skjerm. Det jeg har brukt å gjøre er å høgreklikke og velge chapter og scene der. Det går fint. Og filmen hakker ikke eller noe slikt senere i filmen. Jeg kan også høgreklikke og ha på subtitles og andre valg uten at filmen stopper. Så problemet er rett og slett når jeg skal trykke på noe i filmens meny og er "interaktiv" med dvd'en, som det så fint heter (viss ikke jeg tar feil nå ) Jeg har NEC ND-2500A dvd brenner/leser. PS: Ja, det er på alle filmer og jeg har re-installert Power DVD Dette emnet har jeg lagt ut her før, men INGEN svarte Lenke til kommentar
samsungfan Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Installer WinDVD på nytt kansje.. eller et annet avspillingsprogram Lenke til kommentar
Jan Fredrik Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Har du oppdaterte drivere til skjermkortet? Gamle drivere fikk min PC til å krasje ved visning av visse media filer. Lenke til kommentar
tropic Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 prøv et annet program.. Lenke til kommentar
tropic Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 prøv et annet program.. Lenke til kommentar
danni Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 prøv vlc mediaplayer det drar nesten alt ikke tull engang... Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Det går fint med win dvd av en eller annen grunn. Men der får jeg ikke surround lyd Takk for hjelpen uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå