andeik Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Det var storm på mørekysten i dag, så jeg dro til Molde og tok noen bilder. Bildene er tatt med Samsung V70 og er 100% ubehandlet. Endret 29. august 2005 av andeik Lenke til kommentar
ferik Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hmmm, her va det mange bilder på en gang, så det blir bare en veldig overfladisk kommentar nr1: Du fikk en veldig god dramatikk i bildet nr2: Ikke så mye å sette fokus på, hvis det er båten du sikter etter, så trur jeg det hadde hjulpet med litt kutting, litt for mye liv, blir på en måte litt kaotisk nr3: Kan ikke si det var så veldig mye å sette fokus på her heller nr4: Veldig bra bilde, men kunna ha blitt litt bedre hvis du kutta litt av toppen Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Samtlege bilete skriker etter justering av curves. Mykje standard, men fyrste bilete synest eg har litt større skjangs for å bli betre og vere litt meir spesielt. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Storm?? Såg no meir ut som frisk bris.. Var faktisk større bølger inne på småbåthamna her Lenke til kommentar
andeik Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Tusen takk for tilbakemeldinger på bilder =) Hva mener du med justering av curves? Kaksa: Det er snakk om bølger på 2-3 meter du så. Flere båter ble rasert i natt. Flere fergeruter ble innstilt, og med tanke på at Molde ligger mot Mørekysten, så er det ikke småbølger du ser siden Atlanterhavet er rett rundt hjørnet Er litt vanskelig å få med bølgene siden jeg er 400 moh og 1.5 km i luftlinje unna motivet. Endret 30. august 2005 av andeik Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Er nok sunnmøring sjøl, ute på ei av dei yste øyane. Veit nok kva bølger er. Og her er ikkje det snakk om at atlanterhavet er rundt hjørnet. Det er DER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå