Deadringer Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 ved opptreksstang, mener jeg en slik som man skrur fast i taket, og heiser seg opp i med armene som trening noe tilsvarende dette: som jeg kan motere serlv i taket Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Stikke til nærmeste rørlegger og spørre om han kan lodde noen rør til deg? Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Stikke til nærmeste rørlegger og spørre om han kan lodde noen rør til deg? For det første "lodder man ikke rør, dette blir sveiset som regel" Og han er ute etter noe som man lett kan feste i taket, da gjerne med fester så man lett kan skru de opp. Men on topic, jeg vet ikke om noen men sjekk her: http://www.mackinnon.no/ Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 For det første "lodder man ikke rør, dette blir sveiset som regel"] Tja... rørleggere lodder nå alle rørene sine. Jeg er usikker på på om de noen gang sveiser. Men for all del, sveising er nok sterkere enn lodding, men bare litt vanskeligere å få til. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 hm, finner ingenting. andre forslag? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 tror ikke du finner noen bra løsning.. hvor mange tak"fasader" tåler egentlig en 50-100kg (ikke veit jeg hvor mye du veier) belastning før de ryker? Du må vel til med svære skurer hvis du skal ha no slikt?? Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Bare å skru den opp i eventuelt dragere så holder den 50-100 kilo lett. Skal lete og se om jeg finner noen andre. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 http://www.mobech.no/?prod=751 Her er en som man kan feste på veggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå