Vallhall Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hei folkens Ser at angående FSB og overklokking så står de fleste FSB på 200 default, men på mitt står det 800mhz som er et Asus P5ND2-SLI DX, og da lurer jeg på hvor mye jeg må stille FSB på for feks å klokke CPUen fra 3.8 til feks 4.3? Jeg har liten peiling på overklokking, men det synes å være gode muligheter for overklokking på dette kortet, bare jeg visste hvordan Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 800 mhz fsb?? du er sikker på at dette ikke er system bussen da? Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Takker for svar Er eneste plassen jeg finner med FSB i bios, og der står det iallefall 800. Nei, jeg er ikke sikker på om det er systembussen, jeg har nada peiling på overklokking, men vil gjerne skvise mer ut at CPUen som er en Intel P4 3.8 (64) som jeg ikke akkurat synes er så rask Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 hmmm jeg syntes da 800 mhz virket veldig høyt for fsb.. men kan jo være du har rett prøv og juster opp litt om det er det du vil da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå