Manx Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Du kunne jo alltids spørr han om du kunne låne 200 kroner, og når han kommer og vil ha de igjen sier du bare at han skylde deg 200, så det går opp i opp. Grei måte å gjøre det på har gjort det selv. Han skylte meg 500-600 kr, ikke noe stor problem for å si det sånn vet at jeg får igjen men kan ta litt tid. Så var vi i byen en tur å skulle handle litt film. Lånte 1000 av ham, han fikk igjen det som jeg da skylte ham dagen etter Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Do it the Hylo way, use the BAT! (balltree) *Er en spøk, men du kan gi ut slemme rykter om ham. Blackmail BALLTRE. Jeg greide og irrtere deg nok engang Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hehhe, jeg har lånt ut mye penger. BLir litt sur hvis det er 200 kroner, men tror jeg bare hadde gitt faen og fakturert paps det med en snodig tittel. Spørsmålet er vel om du vil beholde ham som "venn" eller om alle midler kan brukes. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Ring moren Bang moren. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Beføl fyren i skrittet. Pass på at mange ser det. Hold på til all gjeld er nedbetalt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Eller; du og noen venner kan dra hjem til ham og bestille pizza eller biffsnadder eller hva dere vil. Desverre glemte du penger. "jaja, det går jo opp i opp med du skylder meg!" Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Do it the Hylo way, use the BAT! (balltree) *Er en spøk, men du kan gi ut slemme rykter om ham. Blackmail BALLTRE. Jeg greide og irrtere deg nok engang *ælzk* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Beføl fyren i skrittet. That's your solution for everything. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 En kamerat ( ) skyler meg 200kr, og har skyldt meg det i 6 måneder nå, og jeg begynner å bli sykt lei, han bruker det han får på bowling og røyk... Ja, jeg vet det ikke er så mye penger, men det er tanken som teller... han driter i det... Hva skal jeg gjøre? Snakke med foreldrene, som jeg har lite lyst til... har du tilgang til hjemmet hans ville jeg tatt noe han trenger/setter pris på som pant inntill han betalte... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Beføl fyren i skrittet. That's your solution for everything. Efficient manly love. Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Småpenger er ikke verdt så mye brydderi. Om noen år er alt glemt og han du lånte til har mistet en venn. Til dere som stemmer for å bruke vold for å innhente ett par hundrelapper: Vold avler vold, neste gang er det din tur. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hørt Otto Jespersen - Stygg som juling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå