Torjus Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 En kamerat ( ) skyler meg 200kr, og har skyldt meg det i 6 måneder nå, og jeg begynner å bli sykt lei, han bruker det han får på bowling og røyk... Ja, jeg vet det ikke er så mye penger, men det er tanken som teller... han driter i det... Hva skal jeg gjøre? Snakke med foreldrene, som jeg har lite lyst til... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Do it the Hylo way, use the BAT! (balltree) *Er en spøk, men du kan gi ut slemme rykter om ham. Blackmail Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Krev å få pengene, evt hent med deg ting verdt 200 kr hjemme hos han og behold det som pant. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Balltre? men seriøst snakk med fyren og si at viss ikke du får pengene nå så må han faen meg gi mer enn han lånte, kan ikke tolerer det dere EDITH: haha bundy var litt før meg Endret 29. august 2005 av Litejk Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Du kunne jo alltids spørr han om du kunne låne 200 kroner, og når han kommer og vil ha de igjen sier du bare at han skylde deg 200, så det går opp i opp. Ellers ville jeg bare spurt han ofte om når du får pengene dine. Bare du står på vil han vel skjønne at du ikke kommer til å gi deg, og gi deg pengene dine til slutt. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Du kunne jo alltids spørr han om du kunne låne 200 kroner, og når han kommer og vil ha de igjen sier du bare at han skylde deg 200, så det går opp i opp. Ellers ville jeg bare spurt han ofte om når du får pengene dine. Bare du står på vil han vel skjønne at du ikke kommer til å gi deg, og gi deg pengene dine til slutt. Han husker godt at han skylder meg penger Og jeg maser om det minst 1 gang i uka... (gjort det i et halvt år) EDIT: Pratet med ham nå, sa at jeg skulle ha de innen 3 uker for jeg skal kjøpe moped da... Så vi avtalte det, så hvis han ikke holder det! Endret 29. august 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 vær mann, be han betale deg det han skylder det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg hadde sagt det til mamma!! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) vær mann, be han betale deg det han skylder det enkle er ofte det beste Han har jo gjort det i et halvt år Edit: Upassende? Endret 29. august 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 dypp han i akvariet Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Eksen skylder meg 150,-, jeg drite i de.... Endret 29. august 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 En gang du er hos han, kan du si at du skal ha pengene der og da. Hvis han sier at han ikke har dem, så be han å låne av foreldrene sine. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 vær mann, be han betale deg det han skylder det enkle er ofte det beste helt enig. Og gjør det med overbevisning. Denne gangen SKAL han betale. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Har akkurat samma problemet, men han karen har 1,5 millioner i lån , og det haster ikke for min del , så de 1500 kronene kan jeg få seinere. Men trenger du pengene med engang så si det til han da. Bruker han de på røyk etc. ta røyken og kast i havet Vær seriøs, ikke aksepterer noe som helst. Burde funke Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Har han bursdag snart? Gi ham en lapp med "ingen presang til deg", så er dere skuls. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 En kamerat ( ) skyler meg 200kr, og har skyldt meg det i 6 måneder nå, og jeg begynner å bli sykt lei, han bruker det han får på bowling og røyk... Kamerat, sa du? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 dypp han i akvariet Har du piraya oppi der, føssi? I så fall kunne det jo være en idé. --- Ikke "drit i" det, såpass mye penger syns jeg det er litt viktig å få tilbake, om kanskje ikke for pengenes skyld, så for å vise at du ikke tolererer at han "tar" pengene dine. Hadde gjort det med 50 kroner også, jeg. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Do it the Hylo way, use the BAT! (balltree) *Er en spøk, men du kan gi ut slemme rykter om ham. Blackmail BALLTRE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå