Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre - fyr skylder meg penger...

Torjus

Anbefalte innlegg

En kamerat ( :ermm: ) skyler meg 200kr, og har skyldt meg det i 6 måneder nå, og jeg begynner å bli sykt lei, han bruker det han får på bowling og røyk... Ja, jeg vet det ikke er så mye penger, men det er tanken som teller... han driter i det...

Hva skal jeg gjøre? Snakke med foreldrene, som jeg har lite lyst til...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kunne jo alltids spørr han om du kunne låne 200 kroner, og når han kommer og vil ha de igjen sier du bare at han skylde deg 200, så det går opp i opp.

Ellers ville jeg bare spurt han ofte om når du får pengene dine. Bare du står på vil han vel skjønne at du ikke kommer til å gi deg, og gi deg pengene dine til slutt.

Lenke til kommentar
Du kunne jo alltids spørr han om du kunne låne 200 kroner, og når han kommer og vil ha de igjen sier du bare at han skylde deg 200, så det går opp i opp.

Ellers ville jeg bare spurt han ofte om når du får pengene dine. Bare du står på vil han vel skjønne at du ikke kommer til å gi deg, og gi deg pengene dine til slutt.

Han husker godt at han skylder meg penger

Og jeg maser om det minst 1 gang i uka... (gjort det i et halvt år)

EDIT:

Pratet med ham nå, sa at jeg skulle ha de innen 3 uker for jeg skal kjøpe moped da...

Så vi avtalte det, så hvis han ikke holder det! :devil:

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar

Har akkurat samma problemet, men han karen har 1,5 millioner i lån , og det haster ikke for min del , så de 1500 kronene kan jeg få seinere. Men trenger du pengene med engang så si det til han da. Bruker han de på røyk etc. ta røyken og kast i havet :mrgreen:

Vær seriøs, ikke aksepterer noe som helst. Burde funke

Lenke til kommentar
dypp han i akvariet

:D

Har du piraya oppi der, føssi? I så fall kunne det jo være en idé.

---

Ikke "drit i" det, såpass mye penger syns jeg det er litt viktig å få tilbake, om kanskje ikke for pengenes skyld, så for å vise at du ikke tolererer at han "tar" pengene dine.

Hadde gjort det med 50 kroner også, jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...