Gå til innhold

Elemental shammy-talent build

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5/5 Concussion, 5/5 Convection, 5/5 Reverberation og 1/1 i Elemental focus. Elemental fury og mastery ligger for langt nede i treet til at jeg personlig ville giddet, da chain- og vanlig lightning tar for lang tid å bruke i PvP. Da er det bedre å hoppe inn med Windfury på 2h og assorterte shocks.

Til solo-grinding bruker man stort sett shocks + windfury/rockbiter + lesser healing wave, så fokuser heller på dem.

Lenke til kommentar
Ville gått så langt som ned til elemental fury, og så sette resten på enhancement.

Enhver seriøs shaman med respekt for seg selv har poeng i Restoration for å få NS...

Enig, har du først satt deg inn for å gå elemental, så går man også for NS på restoration treet :cool:

Lenke til kommentar
5/5 Concussion, 5/5 Convection, 5/5 Reverberation og 1/1 i Elemental focus. Elemental fury og mastery ligger for langt nede i treet til at jeg personlig ville giddet, da chain- og vanlig lightning tar for lang tid å bruke i PvP. Da er det bedre å hoppe inn med Windfury på 2h og assorterte shocks.

Til solo-grinding bruker man stort sett shocks + windfury/rockbiter + lesser healing wave, så fokuser heller på dem.

Men som den ekte shammyen jeg ER, skal jeg videre i elemental! :D:p

Lenke til kommentar
0 points på elemental, 30 på enhancement og 21 på resto er det som duger i pvp. Skal du til MC o.l må du ha 31/32 i resto, og resten på enhance.

Det er det beste imo.

Kjører 22-7-22 og føler jeg har god kontroll på de fleste i PvP. Critter 15% på shocks og 25% på lightning for 1000-1500 dmg og mangler fortsatt en del spellcrit-utstyr. Har også vært i MC i en del måneder. Restoration over NS er egentlig ganske ubrukelig. Er ett talent som hjelper litt på healing også mana tide som egentlig ikke er så jævli bra og absolutt ikke nødvendig.

Enhancement er for leveling/grinding IMO :p

Lenke til kommentar

personlig har jeg 22/5/24 fordi jeg liker imp firenova totems. Det gir jo en fin dmg hvis du skal prøve å drepe noe kjappt.

Før jeg ble lvl 60 hadde jeg en enhancement build, men nå er jeg helt klart elemental/resto og jeg kommer nok ikke til å gå tilbake til enhancement igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...