femfulle Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hei! Eg har ein Sony Ericsson t610. Eg har eindel bilete på denne mobilen som eg kunne tenkt meg å overføre til pc min. Har lasta ned eindel forskjellige program, t.d floats mobile agent, eg får kobla til telefonen med denne, men programmet har ikkje moglegheit for å hente ut bilete. Har surfa litt rundtom har funne litt info, denne infoen peikar imot at det ikkje er mogleg å hente ut bilete frå t610, stemmer dette? eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hvis du får koblet opp telefonen til Float's Mobile Agent, skulle det da vel ikke være noe problem å sende bilder direkte fra mobil til pc... Lenke til kommentar
femfulle Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Nei, skulle tru det, men var kun moglegheiter for alt annet (sms, kontaktoversikt o.l) Men fekk det til, gjekk rett og slett inn på mobilen og sendte det over infrarød derfra, var ikkje verre, burde kanskje tenkt på det før:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå