@golfern Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Har et Asus Geforce4 TI4200 og sliter med et meget irriterende problem. Grafikken hakker skikkelig ca hvert andre minutt i spill, hva er det som gjør dette? Har de siste driverne både på skjermkort og lydkort samt DirectX 8.1 i Win XP. Forslag? Spec: AMD Athlon XP1600 Asus G4 Ti4200 448 MB Sdram 20GB Western Digital HD 40GB IBM HD Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Etter egen erfaring så sier jeg; det er ikke alltid de nyeste driverene er de beste. Prøv å eksperimenter litt med drivere og slikt. men en ting; IKKE skyld på meg hvis maskina di blir _litt_ "fucked" takket være mitt råd :smile: :smile: Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Det virker ikke som det er driverne, men et annet program i bakgrunen som suger ressurser.. prøv å avslutt alle før du spiller, eventuelt fjerne de som kjører skjult v.hj.a msconfig.exe Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 *slettet* [ Denne Melding var redigert av: hasuwest på 2002-08-10 16:00 ] Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Hei! Det kan være et systray ikon som prøver å oppdater seg gjevnlig. Du kan prøve å slå av dette ved å gå i nettverkstilkoblinger -> høyre musetast på internett oppkoblingen din -> egenskaper -> slå av vis ikon i systemstatusfelt, som står nederst i venstre hjørnet på den nye ruten du fikk opp. Ellers kan det jo sikkert fikses ved en formatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå