underground Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Har en merkelig problem. Har prøvd og laste ned de nyeste driverne fra nvidia(77.77). Har prøvd og laste ned med internet explorer, opera og brukt getright. Hver gang får jeg korrupte filer og CRC feil ved utpakking. Har lasta ned fra alle mirrors fra nvidia og fra driverheaven.net, men problemet forsvinner ikke. Alle andre programmer jeg laster ned fungerer fint. Har nå tatt antivirus scan med oppdatert AVG antivirus, scannet hele systemet med Spybot S&D, adaware og finner ingen virus eller spyware i det hele tatt. Maskinen er oppdatert med SP2 og alle tilgjengelige oppdateringer. chipset drivere er de nyeste også. Noen som aner hva som er problemet her. Hva kan være grunnen til at jeg får CRC feil? Takker for svar. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Mener du at du pakker dem ut selv? Kan i så fall være noe i veien med (opp)pakkings-programmet ditt. Hvis du mener under installasjonen, så prøv å tømme alle TEMP-mapper. (Enklest med Crap Cleaner) Husk også å slette NVIDIA-mappen på c:\ før du prøver på nytt. Lenke til kommentar
Moradi Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Høres ut som du bruker en gammel verson av (opp)pakkeprogrammet ditt. Prøv et nyere. Har ihvertfall vært borti den feilmeldinga med gammel WinRAR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå