Joe DiMaggio Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Lurer på noe, Jeg har "Fiber TV" fra LOS (iVISJON). Jeg har da tengt å ha to STB bokser i huset. En på soverommet og en i stua. STB boksen jeg fikk av LOS er av merket Kreatel. Snakket med LOS i dag å sa at jeg kunne få en boks til 2000 kr. Det jeg lurer på er om det er noen som vet om noen nettbutikker som selger Kreatel eller noe i den duren. Synes 2000 var i det dyreste laget. Vet ikke om det var den rette plassen å skrive dette på. Dere får bare flytte det hvis det er på feil plass. Endret 24. oktober 2007 av sv3inung Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Regner med at det kan bli vanskelig. Det markedet er ikke spesielt stort i norge. Hadde selv en drit dårlig dekoder til mitt analoge UPC kabel-tv, men den var så dårlig i bruk at jeg returnerte den i stedet. Så vidt jeg vet fantes det heller ikke noen andre jeg kunne bruke. De trenger nok ferdig innlagte koder fra kabel-tv distrubitøren. Regner med at de tar seg ekstra godt betalt når folk vil ha signaler til flere TVer. Siden de fleste hjem i norge i dag har 2 TVer, så vet de å tjene penger på dette. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Huff, ja det ser jo ganske dårligt ut. Finner ingen ting. Endret 24. oktober 2007 av sv3inung Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå