Orjanp Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hvor finner jeg oversikt over listepris på biler? Var innom www.listepris.as , men de skulle ha betalt for tjenesten. Finnes det noen gratis? Ørjan... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 dinside.no hadde en slik .. men siste jeg sjekket (ca et årssiden) var den ikke oppdatert Lenke til kommentar
eab Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Min bil er verdt 546 kroner, ifølge dinside.no. Så om den er til å stole på vet jeg ikke Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 ring et bilfirma. de kan sikkert sjekke listepris på bilen. Lenke til kommentar
eab Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 hva har du da? 1987 Toyota Camry XL (1S-L), passert 317.200km Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 1987 Toyota Camry XL (1S-L), passert 317.200km På gamle biler finnes det ingen listepriser, de må verdisettes ved takst da tilstanden varierer enormt. Lenke til kommentar
eab Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Det sier seg selv, men måten denne kalkulatoren på dinside.no virker på er ganske generell og jeg tviler på at den vil gi noen gode svar uansett hvilken bruktbil det er snakk om. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Prøvde meg på listepris.as nå... Så IKKE ut til å fungere så veldig bra. Prisen jeg fikk opplyst var meget høy, og funksjonen på siden dems for å beregne minus for kjørelengde var helt bak mål... Finnes det ingen slike gratis sider? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Min bil er verdt 546 kroner, ifølge dinside.no. Så om den er til å stole på vet jeg ikke 4756693[/snapback] Jeg byr 600... Lenke til kommentar
eab Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Gang med 10 og du skal få med 2 liter olje og 8 ventiltetninger på kjøpet Bilen er forresten ikke verdt mer enn 429 kroner nå.. Endret 20. oktober 2005 av Erik Braseth Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Min bil er verdt 0 kroner på DinSide.no. Så den kalkulatoren er ikke helt tam Vet bilen min er verdt minst 7-8 tusen. Lenke til kommentar
multimann33 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 haha, min var verdt 30 000,- Lenke til kommentar
werva Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) fjernet grunnet feil... ) Endret 8. august 2007 av werva Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hello...!!Beklager så innmari mye! Jeg har vært på ferie nå i en måned, og har ikke vært pålogget her i løpet av samme tid. Jeg er veldig fornøyd med min c520. Navigeringen fungerer kjempebra!! Det eneste jeg kan trekke for er fotoboksvarslingen... den databasen stoler jeg ikke 100% på. Den fungerer på en slik måte at det kun er brukerne som legger inn fotobokser, og (så vidt jeg har forstått etter en telefon til Mio) er det ingen som foretar kvalitetskontroll på denne. Men eller så er den helt super! 9217356[/snapback] Jo, jeg har sett Simpsons-filmen. Den var bedre enn jeg forventet, meget bra faktisk. Anbefales! Tror kanskje du har postet i feil tråd. Lenke til kommentar
huldal Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Gå inn på www.finn.no og se hva din type bil blir solgt for. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det er ikke alltid like lett når det ikke finnes EN bil ute av samma slag Lenke til kommentar
rublings Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hello...!!Beklager så innmari mye! Jeg har vært på ferie nå i en måned, og har ikke vært pålogget her i løpet av samme tid. Jeg er veldig fornøyd med min c520. Navigeringen fungerer kjempebra!! Det eneste jeg kan trekke for er fotoboksvarslingen... den databasen stoler jeg ikke 100% på. Den fungerer på en slik måte at det kun er brukerne som legger inn fotobokser, og (så vidt jeg har forstått etter en telefon til Mio) er det ingen som foretar kvalitetskontroll på denne. Men eller så er den helt super! 9217356[/snapback] Jo, jeg har sett Simpsons-filmen. Den var bedre enn jeg forventet, meget bra faktisk. Anbefales! Tror kanskje du har postet i feil tråd. 9217432[/snapback] Hehe, genial kommentar Tror denne tråden er nokså dau. Finner du ikke bilen din på internett, må du se på konkurenter, med noenlunde samme km, utstyrsnivå og slikt. Ikke værre enn det Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 De fleste bilselgere i dag bruker faktisk finn/db for å finne den rette pris på sine bruktbiler, den gamle bruktbilboka blir nesten aldri brukt lenger da det er markede som bestemmer prisen på bilen samt alle mennesker har tilgang til internett som gjør kunden mer prisbevist en i gamle dager. Lenke til kommentar
werva Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hello...!!Beklager så innmari mye! Jeg har vært på ferie nå i en måned, og har ikke vært pålogget her i løpet av samme tid. Jeg er veldig fornøyd med min c520. Navigeringen fungerer kjempebra!! Det eneste jeg kan trekke for er fotoboksvarslingen... den databasen stoler jeg ikke 100% på. Den fungerer på en slik måte at det kun er brukerne som legger inn fotobokser, og (så vidt jeg har forstått etter en telefon til Mio) er det ingen som foretar kvalitetskontroll på denne. Men eller så er den helt super! 9217356[/snapback] Jo, jeg har sett Simpsons-filmen. Den var bedre enn jeg forventet, meget bra faktisk. Anbefales! Tror kanskje du har postet i feil tråd. 9217432[/snapback] Hihi Du har helt rett!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå