Nauz Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 (endret) aa faen nå datt netopp den ene katoden ned igjen! aa... blir så lei av å opne opp døra får å sette de på!! hva kan jeg gjøre får å få satt den skikkelig på? er selve borrelåsen som detter av(den som er festa på kabinette).. håper noen har noen tips kanskje de ikke sitter så bra på den stanga? får prøve å sette den et annet sted Strips? så klart! herregud, hvorfor har ikke jeg tenkt på det har jo masse strips liggende i (case mods/kabinett ) skuffen min lurer på hvor høy(lav) iq jeg egentlig har.. takk for svar. Endret 9. september 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Limpistol funker også ganske greit, brukte det inne i PSU'en min ;-) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Sorry, men jeg må bare si det. Jeg synes at det å feste katoden(e) på tvers av vinduet er blodharry. Herregud, det er jo mye finere om du har en oppe, og en nede som er gjemt så man bare ser lyseffekten. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 nå er det fiksa opp..stripsa de fast og der de sitter nå kommer de til å sitte! begge katodene er gjemt, altså den som satt veldig stygt til på bildet er gjemt bak den "stanga" som den på bildet satt på utersiden av... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Det ser bedre ut når den er gjemt, ikke sant? Bilde? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Det ser bedre ut når den er gjemt, ikke sant?Bilde? ja så klart... nei dårlig med bilde pga kamera er litt sånn ja.. (les ikke funker).. men blei mye bedre.. og den "etchen"syn orntlig og takk for alle svar i denne tråden.. Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Om du skal ha i rød farge, er katode dritt. Kjøp heller neon lys da det blir nesten alltid rosa, og når du får de m inn i pcen blir bare lyset enda blassere.... Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Om du skal ha i rød farge, er katode dritt. Kjøp heller neon lys da det blir nesten alltid rosa, og når du får de m inn i pcen blir bare lyset enda blassere.... i know.. kompis av meg kjøpte"rosa" eller røda da katoder men bytta til "neonlys" men når han fant ut at de utvikla mer varme en katodene ble det foft bytat over te"blå" katodet Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Mine katoder er i butikken...de tok fyr...skal ha de tilbake snart...og da skal de henges opp med ducktape ...rundt hele jævelskapen...for da skal de henge skikklig...tar det fyr igjen så tar det fyr igjen... Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg har blå og røde kadoder, men de blir ikke rosa Det eneste som blir varmt er transformatorene. Den ene smelta, men fikk ny. har en liten vifte som kjøler de nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå