Gå til innhold

hvordan få katodene til å sitte? (se side 2)

Anbefalte innlegg

ok, går rett på sak.. jeg og en kompis skal ha litt lys i pc en.. kabinettene er tt soprano og tsunami dream..

men lurer på et par ting..

har hørt at det lønner seg og ha katoder siden de ikke utvikler varme som neon lysa :) men er litt usikker på ossen! hadde selv et par revolttec katoder før men syns ikke den blå fargen var noe spesiell fin.. så er ute etter katoder som har ca lik farge som de led sa i fronten på tt tusnami dream..

håper noen har litt peilig her :p

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
en ting: Kjøp de billigste.

En ting til: Skriv Norsk! Les i signaturen min.

takk for påminnelsen zevs :)

hmm har sett litt på sunbeam sine. de er ikke så dyre heller.. men kompisen min hadde 2stk sunbeam katoder som var blå/rød(se link) men han var ikke fornøyd!

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBCCRB30

Fikk ikke med deg som var galt da?

Det skal jo ikke lyse som lyskasterne oppe på diskotekene i syden heller da :p

Endret av Zevs_
Lenke til kommentar

hmm har sett litt på sunbeam sine. de er ikke så dyre heller.. men kompisen min hadde 2stk sunbeam katoder som var blå/rød(se link) men han var ikke fornøyd!

Fikk ikke med deg som var galt da?

Det skal jo ikke lyse som lyskasterne oppe diskotekene i syden hellr da :p

1:skriv norsk! :p

2: hvis jeg tyda deg riktig.. det som var galt med de til venn min var at fargen ikke akkurat var som på bilde.. men litt mer rosa/veldig lyse blå!

Lenke til kommentar
1:skriv norsk!  :p

2: hvis jeg tyda deg riktig.. det som var galt med de til venn min var at fargen ikke akkurat var som på bilde.. men litt mer rosa/veldig lyse blå!

1: Litt morsom det her :p fixed. Henger meg ikke opp i skrivefeil, men dialekt = :realmad:

2: Det stemmer, rød blir ofte som rosa, osv. Jeg kan desverre ikke hjelpe deg her, med å si hvilke merker som er bra.

Edit: Leif :!:

Endret av Zevs_
Lenke til kommentar

jeg har 1 stk. Blå Katode 30cm, og jeg kan ikke gi den annet en ROS jeg!! :D

Har en Sound Control i tillegg, og når jeg setter den på Sund Control, da bli're liv!!! :D :D :D :D

Lenke til kommentar

Har en Sound Control i tillegg, og når jeg setter den på Sund Control, da bli're liv!!! :D :D :D :D

har du et bilde da? :innocent:

hadde vært fint med sunbeam siden de er så billige + tenkte å kjøpe noen andre små ting på microplex... :)

Lenke til kommentar

kjøp sunbeam.

Har selv 4 stk uv katoder med 2 stk inventorer pluss en sound kontrol, har ikke været noe feil eller tull med det.

Eneste minuset er at det ikke følger med borrelås til 4 katoder kunn to, men det løses med og ta litt av borrelåsen fra inventoren

Lenke til kommentar
Eneste minuset er at det ikke følger med borrelås til 4 katoder kunn to, men det løses med og ta litt av borrelåsen fra inventoren

Eller kjøpe på Claser'n eller Biltema, for en 5'er.

det er gartis og klippe av en litten bit av den store borrelås bitten til inventoren.

Men chlas olson er jo et alternativ hvist du har tilgang til den butikken så :thumbdown:

Lenke til kommentar

har du et bilde da? :innocent:

hadde vært fint med sunbeam siden de er så billige + tenkte å kjøpe noen andre små ting på microplex... :)

Har ikke cam her akkurat nå men kan fikse senere :)

Har aldri vært no tull med min heller.. :yes:

Lenke til kommentar

nei har bestemt meg for 2x blå på 30cm fra sunbeam ;) en inventer så klart og en sound control ;) og litt annet stuff fra microplex..

får bare si "tvi tvi" og håpe alt funker som de skal :yes:

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
ja håper på det ;) har foresten en"remse" med borrelåser som ble kjøpt på clasern for ikke så lenge siden :) så tror jeg er klar.. kjøpte med en papst vifte og, og huska og bestille med skruer :!: hehe

det kan hende at det følger med skuver, ;) men det er bedre og være på den sikre siden :D

Lenke til kommentar
ja håper på det ;)  har foresten en"remse" med borrelåser som ble kjøpt på clasern for ikke så lenge siden :)  så tror jeg er klar.. kjøpte med en papst vifte og, og huska og bestille med skruer :!: hehe

det kan hende at det følger med skuver, ;) men det er bedre og være på den sikre siden :D

pleier å følge med men har hørt at"papst" er et unntak.. kjøpte en MIST vifte og men der håper jeg det følger med :yes:

men noen som veit om den "sound control saken funker"(tenker på blinking til musikken..)???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...