eivi91 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Skal ha med en vits som jeg syns er bra på skolen imorgen, så jeg trenger en bra en. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Ooh! En tryllekunstner hadde show og ba om å få en frivillig fra publikum opp på scenen. En mann kom opp og fikk beskjed om å slå tryllekunstneren i hodet med en hammer. Mannen tvilte og hadde ikke lyst, men tryllekunstneren sa "slapp av, jeg reiser meg opp igjen". Mannen sa ok, og slo tryllekunstneren det han kunne i hodet slik at han faller om på scenen, må på sykehus og ligger i koma. Mannen som slo hadde så dårlig samvittighet at han besøkte tryllekunstneren hver dag på sykehuset i flere måneder. Plutselig en dag beveget fingrene på tryllekunstneren seg, og han spratt opp. "TADA!" Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Ooh! En tryllekunstner hadde show og ba om å få en frivillig fra publikum opp på scenen. En mann kom opp og fikk beskjed om å slå tryllekunstneren i hodet med en hammer. Mannen tvilte og hadde ikke lyst, men tryllekunstneren sa "slapp av, jeg reiser meg opp igjen". Mannen sa ok, og slo tryllekunstneren det han kunne i hodet slik at han faller om på scenen, må på sykehus og ligger i koma. Mannen som slo hadde så dårlig samvittighet at han besøkte tryllekunstneren hver dag på sykehuset i flere måneder. Plutselig en dag beveget fingrene på tryllekunstneren seg, og han spratt opp. "TADA!" Den var så dårlig at jeg flirte Lenke til kommentar
nree Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Da måtte jo jeg komme med ein litt grov ein - Hei, kan jeg stikke fingeren inn i navlen din ? - Jada... Men det dær er ikke navlen min... -Gjøkke no, for det dær er ikke fingeren min... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 *Flyttesjefen* Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Ooh! En tryllekunstner hadde show og ba om å få en frivillig fra publikum opp på scenen. En mann kom opp og fikk beskjed om å slå tryllekunstneren i hodet med en hammer. Mannen tvilte og hadde ikke lyst, men tryllekunstneren sa "slapp av, jeg reiser meg opp igjen". Mannen sa ok, og slo tryllekunstneren det han kunne i hodet slik at han faller om på scenen, må på sykehus og ligger i koma. Mannen som slo hadde så dårlig samvittighet at han besøkte tryllekunstneren hver dag på sykehuset i flere måneder. Plutselig en dag beveget fingrene på tryllekunstneren seg, og han spratt opp. "TADA!" Den skjønte jeg ikke..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå