Djtrance Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hei. Nå har det klikka for pc`n til onkelen min. Jeg har montert i ny cpu vifte i hans p4 3,2ghz marskin, etter at søskenbarnet mitt stakk støvsugeren inni vifte(lur som F***) Etter at jeg monterte den så funker dataen messom i 2-3min også slår den seg av. og booter ikke igjen før på timer! Vifta er mere en stor nok. og har hatt på kjølepasta. jeg sjekka biosen. og tempen lå på ca 51. er ikke det litt mye til pentium å vere? Hva kan vere feil? Blir liksom min feil når det er jeg som har skifta vifta. Hjelp takk Lenke til kommentar
vestor Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 nei er ikke noe i veien med tempen... kjører min intel p4 3ghz på 65 i temp jeg utn problem.. så d må nok være noe annet som er i veien.. noe som ikke er helt stabilt... f.eks psu Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 prøv å ta ut og inn batteriet på hk'et. Skal ikke ha noe med tempen å gjøre det der Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 kan være tilkoblinga på vifta som kan være feil! altså du har 2 pin osv, så det kan hende du har en pin for lite eller en for mye.. Lenke til kommentar
JV Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Har du satt vifta på rett veit? Altså ikke opp/ned, men snudd 180grader? Jeg klarte å svi av en prosessor ved at jeg satte vifta på feil vei. vifta dekket ikke prosessoren helt da og da ble det fort hett du... var veldig vanskelig å se at jeg hadde gjort det feil... fikk heldigvis ny cpu fra komplett da Lenke til kommentar
Djtrance Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 jeg har prøvd begge veier! Det som er såå faen Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 ta løs cpu'n og sjekk alle pinnene på undersiden og sett den ordentlig på plass igjenn.. kan være noe der som er galt. sånn var det på den gamle intel maskina tel pappa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå