Mats1988 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Her finner du fragmovien som kameraten min har laget. Han ønsket at dere kom med deres meninger om filmen. Det er hans aller første fragmovie. Lenke til kommentar
Anjers Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 lol matzzz.. ikke at akkurat sa det men, jaja. den er no der fordiii : )) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Jasså, kjentfolk? ^^ Javel, får vel se Mr. Brun's film da. Den er nok sikkert.... "kjempebra". EDIT: 104MB?!?!?! Det er vel ikke råfilm? Endret 29. august 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Anjers Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) det er vel en film på 5 min ca metallic.. btw, er vel ikke en BOMBE akkurat at du poster her! Mr. imoneofthebiggestloosersathardware.no :s haha Endret 29. august 2005 av Anjers Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Grei film, så ut som han kunne mye om moviemaking, men likevel synes jeg filmen virka litt rævva forde Må se den et par ganger til så skal jeg kommentere mer, men ikke nå! Lenke til kommentar
Anjers Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Grei film, så ut som han kunne mye om moviemaking, men likevel synes jeg filmen virka litt rævva forde Må se den et par ganger til så skal jeg kommentere mer, men ikke nå! velvel, min første film. + at jeg hadde hele 9 demoer og ta ut frags fra:o introen og outroen ble jo nesten like lang som fragdelen Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Eneste jeg synes var at sangene ble "skifet" for brått, men eller synes jeg den var igrunn bra. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Eneste jeg synes var at sangene ble "skifet" for brått, men eller synes jeg den var igrunn bra. Jepp. Iamoneofthebiggestlosersattrailerfag.no gjorde en grei nok jobb, men musikk-overgangene var direkte elendige. Hørte du ikke det, Anjers? Musikk må flyte, ikke hoppe. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 5 min og 104 mb? Aldri i verden. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hva er det folk klager på filstørrelsen for? Unnskyld meg, men har dere ISDN? 104MB er jo ca. ingenting, og tar for de aller fleste i dag langt under 15 minutter å laste ned. Om man faktisk har ISDN, så laster man vel uansett ikke ned fragmovies, så da har du vel heller ingen grunn til å klage. On topic; grei film. Kommer med bedre tilbakemelding etter at jeg er ferdig med å pracce. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Ikke alle som sitter på 100 mb. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 100MB er likevel småsnusk. Sitter med Telenor Basic. Lenke til kommentar
Wice Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 100MB er likevel småsnusk. Sitter med Telenor Basic. Jammen mei godt vi er fler! Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Telenor Basic og laster ned på hastigheter oppimot 350 kbps jeg.. Og alle filer er hele etterpå. Lenke til kommentar
brd Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Orker ikkje å laste ned fragmovie btw hadde vi ein fragmovie post der alle fragmoviene skulle være på ein plass, ser det, sikkert 5 topic nå vi går innpå cs forumet " Min første fragmovie" Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) filefront FTW! Bra film, dårlige frags. Med det mener jeg at filmkvaliteten var über og det hele så proft ut. Fragsa var derimot ikke l33t. Men det hadde blitt en knall film med litt gode frags. Endret 2. september 2005 av Lord^ Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Legger opp Anjers sin film nå.. Jeg som har den tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå