Berrern Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hei! Jeg er i ferd med å oppgradere til 64 bits CPU, og trenger i den forbindelse et hovedkort. Har alltid hatt lyst på DFI-kort, og har bestemt meg for å kjøpe det nå. Her er kortene jeg har funnet: - DFI LANPARTY UT nF4 ULTRA-D, nF4 Ultra, Socket-939,S-ATA, GbLAN, Fw, PCI-Express (1 283,-) - DFI LANPARTY UT nF4 SLI-D, nForce4 SLI Socket-939, S-ATA, GbLAN, Fw, DDR, PCI-E (1 595,-) - DFI LANPARTY nF4 SLI-DR, nForce4 SLI, Socket-939, S-ATA, GbLAN, Fw, DDR, PCI-E (1 856,-) Jeg har noen spørsmål i forbindelse med disse kortene: - Hva er SLI? - Hva er forskjellen på SLI-D og SLI-DR - Hva er forskjellen på kortene? Jeg skal bruke PC'en mest til spilling av BF2, og det er dette formålet jeg ønsker å optimisere systemet rundt. Takk Lenke til kommentar
sgaah Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Kan anbefale DFI Lanparty NF4 SLI-DR på det varmeste, btw 1795,- hos netshop. Tok meg den frihet til å klippe ut teksten fra denne Linken Hva er forskjellen på Ultra-D/SLI-D/SLI-DR? DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D og DFI Lanparty NF4 SLI-D er like, med unntak av det sist nevnte også innehar støtte for SLI. DFI Lanparty NF4 SLI-DR har som navnet sier SLI, også en ekstra stor bundel, med frontX, bæreveske og noen ekstra kabler. Det er i tillegg en ekstra sata kontroller (4ekstra tilkoblinger) med raid5 på. Lenke til kommentar
Berrern Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Hei, og takk for reply. Har allerede sett den teksten, men den hjalp ikke så mye ettersom jeg ikke vet hva SLI er, og om jeg trenger det? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Kjøp Ultra versjonen og spar deg noen hundre kroner, kan lett moddes til SLi Sli Bro kan kjøpes separat når du en gang trenger det Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) SLI er penisforlenger (muligheten for 2stk skjermkort samtidlig). :!: Endret 29. august 2005 av lavizh Lenke til kommentar
Berrern Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Takk for svar Ett spørsmål til; er det verdt å kjøpe et kort med 512MB minne, eller er det bare tull foreløpig? Er jo ikke så mye dyrere.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Takk for svar Ett spørsmål til; er det verdt å kjøpe et kort med 512MB minne, eller er det bare tull foreløpig? Er jo ikke så mye dyrere.. Skyt meg om jeg tar feil , men om det er til et 7800GTX, så ville jeg valgt 512mb. Vil tro det skjermkortet er såpass kraftig at det er greit med 512mb minne til gpu`en. Lenke til kommentar
Berrern Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Oops, postet i feil tråd. Takk for rådet uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå