ssswopp Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 hallo.. jeg bor i trondheim, og har hørt at mange har bare gått ned til bilradiospialisten å funnet subber og forsterkere sm virket perfekt.. så de tok det bare med hjem til datan.. er det noen andre som vet at det slik?? har litt lyst og se om jeg finner noe jeg og.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 høres rart ut, men hvis du finner noen så ta med en til meg også . Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) stille meg og i kø , jeg tar i mot alt av elektronikk som virker subber , høytalere ol , er bare og sende i poste, jeg betaler gladelig porto EDIT: kom på en ting , det er sikker el-retur produkter , di er forpliktet og ta i mot produkter som "kunder" skal kaste . uten for di fleste elbutikker kan man finne kjøleskap ol som virker , "kunden" bare oppdaterte og "kastet" det gamle altså er det fult mulig og finne brukbart utstyr utenfor butikker ( eventuelt bak der di lager søppel ) jeg var og hentet en micobølgeovn en gang , den funket fint Endret 29. august 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 stille meg og i kø , jeg tar i mot alt av elektronikk som virker subber , høytalere ol , er bare og sende i poste, jeg betaler gladelig porto EDIT: kom på en ting , det er sikker el-retur produkter , di er forpliktet og ta i mot produkter som "kunder" skal kaste . uten for di fleste elbutikker kan man finne kjøleskap ol som virker , "kunden" bare oppdaterte og "kastet" det gamle altså er det fult mulig og finne brukbart utstyr utenfor butikker ( eventuelt bak der di lager søppel ) jeg var og hentet en micobølgeovn en gang , den funket fint hmm.. smart!! skal huske det der ass.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 hm.. står en haug med hvitevarer noen hundre meter fra meg, bak en expert butikk.. må kanskje følge med å se om det kommer noe fungerende varer dit! Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 men en ting.. det er vel ikke lovlig å plukke med seg ting?? er det ikke litt risikabelt og ta med seg noe da.. greit nok hvis det er en liten sak som en mobil eller no.. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 men en ting.. det er vel ikke lovlig å plukke med seg ting?? er det ikke litt risikabelt og ta med seg noe da.. greit nok hvis det er en liten sak som en mobil eller no.. Hvis sakene står på butikkens eiendom, er det vel som tyveri å regne. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 men en ting.. det er vel ikke lovlig å plukke med seg ting?? er det ikke litt risikabelt og ta med seg noe da.. greit nok hvis det er en liten sak som en mobil eller no.. Hvis sakene står på butikkens eiendom, er det vel som tyveri å regne. Nja.. Butikkene slipper jo utgiften med å få det fjernet.. Men er sikkert greit å spørre på forhånd. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Det blir ulovlig. Ikke engang de som jobber der får ta noe med seg hjem. Syk verden vi lever i, men sånn er det... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Det blir ulovlig. Ikke engang de som jobber der får ta noe med seg hjem. Syk verden vi lever i, men sånn er det... vell hvist det står ute så kommer di neppe til og savne det Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Det blir ulovlig. Ikke engang de som jobber der får ta noe med seg hjem. Syk verden vi lever i, men sånn er det... Seriøst?? Hvorfor ikke egentlig? Lenke til kommentar
Revox Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Sant det at ikke er lov. Men de fleste er nok mer enn villige til å la deg få en par ting om du spør. De som jobber der bryr seg nok lite med det. Men om du går å forsyner deg er det nok litt verre. Lenke til kommentar
icer Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Kan nesten garantere deg at du får lov til å plukke med deg det meste av det du vil, butikken har ingen nytte av det, heller negativt å ha mye skrap stående utenfor så de er nok glade for at noen vil ha det... Noen som har sett "Hurra Torpedo - Total Eclipse of tthe Heart"? Vi lagde noe lignende bare med "Survivor - Eye of the Tiger" der vi hadde 2komfyrer, en fryseboks og noen panner butikken vi fikk det med sa bare "oki, dere vet hvor skrapet står" Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Kan nesten garantere deg at du får lov til å plukke med deg det meste av det du vil, butikken har ingen nytte av det, heller negativt å ha mye skrap stående utenfor så de er nok glade for at noen vil ha det...Noen som har sett "Hurra Torpedo - Total Eclipse of tthe Heart"? Vi lagde noe lignende bare med "Survivor - Eye of the Tiger" der vi hadde 2komfyrer, en fryseboks og noen panner butikken vi fikk det med sa bare "oki, dere vet hvor skrapet står" ja, de kan jo ikke ha noe nytte av det når det står ute liksom.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå