Panic Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Jeg ble veldig nysgjerrig da jeg så deksel til SE S700i på ebay, og har nå lurt på om jeg ikke skal skaffe meg et svart deksel. Men det jeg ville vite var om noen visste om jeg kan gjøre dette uten å skade telefonen? Eller er dette helt umulig? Og er det forhandlere i Norden som selger sånne deksler? Endret 29. august 2005 av Mobilfriken Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg har allerede en tråd gående om dette, men med elendig respons, dessverre. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Jeg har allerede en tråd gående om dette, men med elendig respons, dessverre. Jess, det vet jeg. Og jeg så at ingen svarte der. Men jeg forsøker nå alikevel. Hvor fikk du kjøpt dekselet ditt, og følger det med alle de originale delene slik som SE Symbolet. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Please, er det ingen som kan svare her eller. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Yap, alt fulgte med i en liten pose. Og det ser ut til å være i knallbra kvalitet. Kjøpt på Ebay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå