^Desloch Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Har prøvd flere Nokia 6230i'er, men virker som alle har en ordliste som ikke er lik den som er i en vanlig 6230. Hvis man skriver et ord, kommer det først opp stjerner på den første bokstavene, deretter kommer ordet på de neste trykkene. Den foreslår rette ord, men tar de i helt gal rekkefølge. F.eks hvis skal skrive "galt", så kommer "halv" (motsatt på 6230). Veldig dårlig eksempel, men komme ikke på noen verre tilfeller i farta, men finnes mange av dem. Nokia 6230 er veldig treg hvis det f.eks er 100 bilder i ei mappe på minnekortet (VGA). Er 6230i like treg? Har vært i kontakt med Nokia verksted, og de kunne ikke se noe som fikset denne bug'en (software). Vil egentlig bare vite om dette er et velkjent problem, og om flere har samme problemet? Og et siste spørsmål, hvor finner man den nyeste softwaren til Nokia, og hvilket program bruker man for å oppgradere den? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Ordlista på 6230i er noe modifisert i forhold til det man er vant med fra Nokia. Jeg syntes ikke det var noen forbedring i alle fall. Tvert imot. Lenke til kommentar
^Desloch Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Ordlista på 6230i er noe modifisert i forhold til det man er vant med fra Nokia. Jeg syntes ikke det var noen forbedring i alle fall. Tvert imot. Enig. Det eneste som forhindrer meg i å kjøpe den! Hvordan er den hvis man har 100 bilder i ei mappe på minnebrikken? Er den da veldig treg, slik som 6230. Den er også generelt ganske treg i menyen. Fikses det kanskje med SW-oppgradering? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 6230i er noe tregere menyen enn 6230, ja. Årsaken er hovedsaklig skjermen. Du skal også være klar over at bilder blir mindre på skjermen, fordi skjermoppløsningen er større på i-modellen. Det Nokia har gjort for å forhindre altfor små bokstaver, er å fortørre dem. Resultatet er at de kanskje er blitt i største laget. Kameraet på 6230i er en skuffelse. Bildene ble ikke spesielt bra. Dette er også kommentert i tester. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg er også generelt veldig skuffet over 6230i.. 6230 var (er) en veldig god "all-round" tlf. Den kunne vært så mye mye bedre med noen justeringer. Skjermen syns jeg er god.. men kanskje den er for god?? Siden tlf. bruker så fryktelig med batteri. Hele tlf. henger seg mye.. selv etter oppdateringer. Bildene fra kamera får totalt feil farger. VELDIG treg i menyer og ved håndtering av bilder. Mer eller mindre ubrukelig mp3 spiller. Totalt et veldig uferdig produkt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg er også generelt veldig skuffet over 6230i.. 6230 var (er) en veldig god "all-round" tlf. Den kunne vært så mye mye bedre med noen justeringer. Skjermen syns jeg er god.. men kanskje den er for god?? Siden tlf. bruker så fryktelig med batteri. Hele tlf. henger seg mye.. selv etter oppdateringer. Bildene fra kamera får totalt feil farger. VELDIG treg i menyer og ved håndtering av bilder. Mer eller mindre ubrukelig mp3 spiller. Totalt et veldig uferdig produkt. Så reklamer på produktet der du kjøpte telefonen og få den reparert hos et verksted gratis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå