simalarion Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Har vært i samtlige spill shopper for å få kjøpt Riddick, ja jeg kan låne det men jeg ønsker som skrevet å kjøpe orginalen. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det (de har det ikke på cdon.com heller)? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 http://www.play.com/play247.asp?pa=search&...h&Go.x=0&Go.y=0 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Takk, om ikke noen Nork relaterte webshops har det inne skall jeg vurdere det. Men du må betale med kort der? vet du noe om det Og hvor mye er 25 pund Endret 29. august 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Her 25 Pund er forøvrig ca 290,- norske kroner. Butikken finnes forøvrig i Stavanger, så hvis du bo ri området er det bare å stikke innom. Endret 29. august 2005 av Wooho Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Bestilte Riddick for 99kr (bor i oslo) men måtte betale 122 til posten så det ble 223 ? jaja ble ikke så gal pris uansett Edit: opps Takk for hjelpen!! Endret 29. august 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Takk, om ikke noen Nork relaterte webshops har det inne skall jeg vurdere det. Men du må betale med kort der? vet du noe om det Og hvor mye er 25 pund Tror du bomma litt der. Spillet koster 9.99, som er rundt 120 norske, og da er porto inkl. Må betale med kort ja. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Bestilte Riddick for 99kr (bor i oslo) men måtte betale 122 til posten så det ble 223 ? jaja ble ikke så gal pris uansett Edit: opps Takk for hjelpen!! Kor kjøpte du? Play.com leverer jo gratis. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 (endret) gamezone- skall sjekke om de har åpen levering system - det har dem ikke Play.com har den ikke inne uansett, har skrevet en mail der jeg spør om jeg kan betale med visa så kan dem sendet spillet som brev (ca 20kr) så får jeg ta støyten om det ikke kommer fremm. litt kjipt å betale over dobbelt pris pga posten Edit: gamezone har ikke spillet inne dem heller Endret 29. august 2005 av simalarion Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Ingen har spillet inne med andre ord Edit: Fikk svar fra gamezone men spillet var alleredet sendt, ser ut til at jeg fikk det siste til 99kr med andre ord. Fikk raske svar og alt gikk proffosjonelt for seg, så denne sjappa kan dere trygt bruke, bra priser har de også om du bestiller et par spill om gangen Endret 29. august 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå