Leif-Ove Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) heisann når jeg prøvde å laste ned et linux (prøvde mandrake fikk pm av sim som sa at det var bra og han hadde gode erfaringer) men når jeg lastet det ned fikk jeg bare to filer som jeg ikke kunne dobbelklikke på for å installere hva kan jeg gjøre? håper på like mange svar som sist og kanskje ikke i den samme hissige stilen Endret 29. august 2005 av Leif-Ove Lenke til kommentar
femfulle Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 vel, du vil dobbeltklikke og installere? du veit at linux er eit operativsystem som ein ikkje installerar opp på windows? kva fil er det snakk om? Lenke til kommentar
eldar Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 jeg har også det problemet... lastet ned en .iso fil som jeg prøvde å installere, en kompis sa det var spesiellt linuxlignende .exe format som skulle installere linux for meg. Hva er det som skjer? Lenke til kommentar
Leif-Ove Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 ja jeg vet da det jeg er ikke dum hehe det står noe iso ting her med noe mandrake foran Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) jeg har også det problemet... lastet ned en .iso fil som jeg prøvde å installere, en kompis sa det var spesiellt linuxlignende .exe format som skulle installere linux for meg. Hva er det som skjer? Man brenner iso-filene i ett brenneprogram til CD, restarter maskina med CD-en og installerer så Linux-distroen. Du må ha en partisjon klar til bruk for Linux-distroen. Endret 29. august 2005 av RattleBattle Lenke til kommentar
femfulle Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Du må brenne ut iso fila ved hjelp av eit brenneprogram , t.d nero Lenke til kommentar
Leif-Ove Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 hvor kan jeg laste ned gratis nero? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Nero finnes i 30 dagers prøve på hjemmesiden, men går også fint med gratisprogrammet CDburnerxp. Lenke til kommentar
Leif-Ove Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 men hvor er dette da? vil heller ikke ha prøveversjon det er for noobs Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 men hvor er dette da? vil heller ikke ha prøveversjon det er for noobs Samme gamle trollet, hva? Lenke til kommentar
Leif-Ove Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 hva mener du? hvor kan jeg laste ned troll? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 men hvor er dette da? vil heller ikke ha prøveversjon det er for noobs Samme gamle trollet, hva? Burde ha sett det ja. Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Kan ikke en moderator koste på en ban til denne gjøken dersom han bare er ute etter å lage kvalm? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) gøy Endret 29. august 2005 av drange_net Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 men hvor er dette da? vil heller ikke ha prøveversjon det er for noobs Kan du forklare hvordan det har seg at nybegynnere/newbies/"noobs" bruker prøveversjoner ? Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 men hvor er dette da? vil heller ikke ha prøveversjon det er for noobs Herregud mann, vet du ikke bedre foreslår jeg at du tar i mot de tipsene du får her med en stor takk... Skal du ha Nero gratis får du betale for det, eller vente noen år så kanskje du lærer litt av ditt og datt. Gl Lenke til kommentar
sim Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 ... fikk pm av sim ... Jeg har faen ikke sendt noen PM. Skjerp deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg