VolvoRacing Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 noen som har peiling på hvordan i all verden mann skal få fine overganger på 90graders skjøter, f.eks mellom basskasseveggen og gulvet? ser på mye bilder av bilstereobygging hvor de har helt rette vinkler men når det er ferdige så ser du glatte avrundede former. har ikke drevet så mye med glassfiber på bilstereo, mest på stylingfangere og ombygging av fangere. men nå er det på tide å slutte med den gammeldagse filten å skinnet og heller satse på glassfiber. noen som har erfaring?? gjerne legge ut bilder så jeg kan få se hvordan du har gjort det . Lenke til kommentar
Empty Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Vet ikke om du har lest på Kompositt forum-delen til Bilforumet.net ? Der står det veldig mye bra, bl.a. Basskasse av glassfiber tråden. Der er det også en link til en annen guide på internett, Chris fiberglass tutorials som er meget bra. Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 takk for tipsene. skikkeli brae sider. nå blir det bygging etter hvert. Lenke til kommentar
icer Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Chris fiberglass tutorials som er meget bra. Dæven så genialt da! Er komt halveis, skal lese ferdig før jeg gjør noe annet, dette var interessant lesestoff... Vet du hvor mye det koster å kjøpe alt du trenger i Norge? Sånn masse og glassfiber? Hva heter det du fyller på med om du har ujevn flate? Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Chris fiberglass tutorials som er meget bra. Dæven så genialt da! Er komt halveis, skal lese ferdig før jeg gjør noe annet, dette var interessant lesestoff... Vet du hvor mye det koster å kjøpe alt du trenger i Norge? Sånn masse og glassfiber? Hva heter det du fyller på med om du har ujevn flate? tipper han kissn har en god del peiling på hva han driver med.. Lenke til kommentar
icer Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 tipper han kissn har en god del peiling på hva han driver med.. Hehe, en smule kanskje Har sjansen på å få en gammel volvo 240 (lang historie; familiebil, russebil og nå arbeidsbilen til brodern) Bare for å ha å øve på før jeg prøver på bilen min (når jeg kjøper) Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 tipper han kissn har en god del peiling på hva han driver med.. Hehe, en smule kanskje Har sjansen på å få en gammel volvo 240 (lang historie; familiebil, russebil og nå arbeidsbilen til brodern) Bare for å ha å øve på før jeg prøver på bilen min (når jeg kjøper) ja, det er litt lurt.. fattern sa at jeg skulle få ene bila hans, bare for å "leke" meg med å "øve" meg på diverse ting før jeg gjør det på bilen jeg en gang skal ha.. dumt og gjøre det på "fin bilen" med en gang liksom, tilfele du gjør heløt feil og ødelegger hele shiten.. Lenke til kommentar
icer Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 ja, det er litt lurt.. fattern sa at jeg skulle få ene bila hans, bare for å "leke" meg med å "øve" meg på diverse ting før jeg gjør det på bilen jeg en gang skal ha..dumt og gjøre det på "fin bilen" med en gang liksom, tilfele du gjør heløt feil og ødelegger hele shiten.. Ja, vert kult å fått laget ny midtkonsoll, med masse custom laga greier! Lage en egen "West Side Customs" Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 ja, det er litt lurt.. fattern sa at jeg skulle få ene bila hans, bare for å "leke" meg med å "øve" meg på diverse ting før jeg gjør det på bilen jeg en gang skal ha..dumt og gjøre det på "fin bilen" med en gang liksom, tilfele du gjør heløt feil og ødelegger hele shiten.. Ja, vert kult å fått laget ny midtkonsoll, med masse custom laga greier! Lage en egen "West Side Customs" hehe..ja! Lenke til kommentar
Empty Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Når det gjelder ting og tang som dere trenger til støping så ville jeg kikka igjennom disse trådene; Støping av basskasse og Kjøpeguide for råvarer. Endret 5. september 2005 av Empty Lenke til kommentar
icer Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Gjøre det når jeg får bedre tid, sitter på skolen og har "poff" nå så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå