armana Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 hei.... Har en SE W800 til rådighet og lar lest litt forskjellig om hacking med mobil på forumet. Kan dette gjøres kun ved hjelp av blå tann? Har lyst til å utforske litt...kan noen hjelpe meg med å komme igang? Noen på forumet hevder at det er helt umulig å hacke en annen mobil ved hjelpå av en annen,,,,,,, men jeg vet ikke! noen kloke hoder som kan hjelpe meg? Takk MVH Armana Lenke til kommentar
Patience Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 hei....Har en SE W800 til rådighet og lar lest litt forskjellig om hacking med mobil på forumet. Kan dette gjøres kun ved hjelp av blå tann? Har lyst til å utforske litt...kan noen hjelpe meg med å komme igang? Noen på forumet hevder at det er helt umulig å hacke en annen mobil ved hjelpå av en annen,,,,,,, men jeg vet ikke! noen kloke hoder som kan hjelpe meg? Takk MVH Armana For å si det slik; Jeg VIL rett og slett ikke svare deg. Synes det hele er rett og slett tåpelig! Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 hei....Har en SE W800 til rådighet og lar lest litt forskjellig om hacking med mobil på forumet. Kan dette gjøres kun ved hjelp av blå tann? Har lyst til å utforske litt...kan noen hjelpe meg med å komme igang? Noen på forumet hevder at det er helt umulig å hacke en annen mobil ved hjelpå av en annen,,,,,,, men jeg vet ikke! noen kloke hoder som kan hjelpe meg? Takk MVH Armana Og hva er det du ønsker å "hacke"? Stjele informasjon fra en annen mobil, "ødelegge/kræsje" den eller hva? Er enig med Patience, dette var en rimelig unyttig tråd.. Du har sikkert hørt om Bluejacking siden du nevner bluetooth, les mer om dette hos Bluejackq.com! Lenke til kommentar
armana Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 tenkte kun å leke meg litt ... ingen ondsinnet hacking...bare litt gøy md kompiser.... takk for tipset! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Umulig å komme seg inn på en annen mobil? Hehe. Nei! Det går fint det. Jeg har aldri testet det ut på ordentlig, det er ulovlig! Men jeg har testet det ut på meg selv. Båre bluejacking og bluesnarfing fungerer Bluejacking er forresten ikke hacking Vil ikke skrive slike ting som ikke burde stå her, så jeg sier bare en ting: Søk på google Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Umulig å komme seg inn på en annen mobil? Hehe. Nei! Det går fint det. Jeg har aldri testet det ut på ordentlig, det er ulovlig! Men jeg har testet det ut på meg selv. Båre bluejacking og bluesnarfing fungerer Bluejacking er forresten ikke hacking Vil ikke skrive slike ting som ikke burde stå her, så jeg sier bare en ting: Søk på google Jeg ser du nevner at bluejacking/bluesnarfing er ulovlig? På hvilket grunnlag egentlig.. klarer ikke helt se for meg hvilken lov dette skal omhandle!? Ser jo problemstillingen ved f.eks. tyveri av informasjon o.l.. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Bluejacking er kanskje lov, men du kan få problemer om du blir opp daget. Men bluesnarfing er ulovlig. For med bluesnarfing hacker du deg inn på en mobiltelefon (og hacking er ulovlig), og kan f.eks. lese meldinger, og overføre kontakter Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 hei....Har en SE W800 til rådighet og lar lest litt forskjellig om hacking med mobil på forumet. Kan dette gjøres kun ved hjelp av blå tann? Har lyst til å utforske litt...kan noen hjelpe meg med å komme igang? Noen på forumet hevder at det er helt umulig å hacke en annen mobil ved hjelpå av en annen,,,,,,, men jeg vet ikke! noen kloke hoder som kan hjelpe meg? Takk MVH Armana Og hva er det du ønsker å "hacke"? Stjele informasjon fra en annen mobil, "ødelegge/kræsje" den eller hva? Er enig med Patience, dette var en rimelig unyttig tråd.. Du har sikkert hørt om Bluejacking siden du nevner bluetooth, les mer om dette hos Bluejackq.com! Softwaren du kan laste ned der funker ikke. Kommer : "This test version has expired bla bla, er fra 2004. Jeg har googla uten hell.. Tips? Lenke til kommentar
viper_venom Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 hvordan bluesnarfer du da? gjærne spesifisert forklaring Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Definisjonen av bluesnarfing om det skulle hjelpe: http://searchmobilecomputing.techtarget.co...i952393,00.html Tror uansett ikke du kommer til å klare å oppnå noe særlig. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Softwaren du kan laste ned der funker ikke. Kommer : "This test version has expired bla bla, er fra 2004. Jeg har googla uten hell.. Tips? Hvem av programmene har du lastet ned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå