THacker Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Hallo folkens! Jeg har Motorola MPx220 med Windows Mobile 2003 second edition og opplever en del små feil med dette OS'et...My sånne plagsomme (helt unødvendige) feil som at man må flytte markøren en plass frem, for så å flytte den tilbake før man får begynt å skrevet melding,. Det jeg lurer på er rett og slett om man kan oppdatere programvaren selv på denne fonen? Jeg har nylig hatt den på service og Zodiac har vært snille og oppdatert programvaren.. Her har den fjernet mange småfeil, mens samtidig laget noen nye.... Trenger tips og triks her folkens.... Endret 29. august 2005 av THacker Lenke til kommentar
reintz Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Har selv en Qtek-telefon med samme OS. Jeg lastet ned oppdatert programvare fra www.windowsmobile.no sine sider. PS: Opplever ikke den feilen du beskriver. Mulig den er telefonavhengig? -M Lenke til kommentar
THacker Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Kanskje... men jeg tviler på det siden bla den feilen ikke var der før oppdateringen... Er det noe viktig jeg må vite når jeg oppdaterer eller? På www.windowsmobile.no finner jeg kun rom oppdateringer til qtek's..... Ingen som vet om det fungerer å oppdatere moto'n a? Endret 30. august 2005 av THacker Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 slik jeg har forstått så er eneste utvei verksted. Jeg fant ikke steder med "Lovlig" software update de gangene jeg hadde telefonen. Lenke til kommentar
THacker Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Kontaktet zodiak norge og det virker som det er kun verksted ja. desvere.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå