Cheshire Cat Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 De gode tidene er over... hybelkaninene mine flyter ikke i frihet lengre, ingen underlige lukter som forandrer seg fra dag til dag lengre, ingen dunge med insikter som har dødd av dehydrering lengre... jepp, det er nye tider! Det hele begynte i går. Min stefar var så uheldig å se under databordet mitt, han angret sekundet etter. Armert med en støvsuger og arbeidsmoral lik nullgikk jeg mot kjelleren min. Etter en liten lur på en time og en dass tur + avisa, var jeg klar. Jeg begynte å fjerne drit som kan kvele/drepe/få støvsugeren min til å føle seg ubehagelig. Jeg fant blant annet en død stankelbain og linsevæsa som jeg har anntatt borte i flere måneder. All driten kom på to plastposer. Så begynte jeg med støvsugingen. Med kaldt blod drepte jeg hybalkaninene mine som jeg lenge har sett på som familie Jeg fant til og med noen muterte hybalkaniner som prøvde å angripe meg... de møtte en brå død i munningen til støvsugeren min. Jeg kom fram til at de må ha blitt mutert pga blandingen av diverse merkelig avfall som lignet mye på radioaktivt avfall. En hybelkanin var så kompakt at den kjentes som et hårstrikk, den som alle andre døde brutalt! Etterhvert fant jeg noe hardt og avlangt. Det var en uåpnet tyggis pakke som jeg kjøpte for to måneder siden. Tygger forresten på den nå jeg... Etter det skjedde det ikke så mye annet bortsett fra diverse angrep fra fortvilte muterte hybalkaniner *kreve risikotillegg*. Jeg hadde et poeng med denne historien, men det ser ut til at jeg har glemt det.... aha, jeg lurte på om hvordan det gikk når dere ryddet nerdebulen deres! Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Ryddet/vasket ca. hver 14. dag. Nå når jeg har flyttet på hybel håper jeg også at jeg klarer å holde den rytmen. Har også lignende erfaringer med rydding for noen år siden, men jeg er nå hybelkanin-fri og trives med det Mulig det er bare meg, men jeg klarer ikke å la støvet/kaninene ta kontrollen lengre og jeg har merket stor forskjell i lukt- og luftkvaliteten etter at jeg begynte å rengjøre jevnlig. Vet hvor jævlig ei bule kan bli etter ei stund med et litt avslappet forhold til rengjøring, så alt jeg kan si er: Been there, done that! Lenke til kommentar
EVH Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg hadde et poeng med denne historien, men det ser ut til at jeg har glemt det....aha, jeg lurte på om hvordan det gikk når dere ryddet nerdebulen deres! det har jeg ikke gjort på en stund nå =P Gruer meg Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Ryddet på lørdag. Ser likevell ganske rævva ut her... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Ser alltid rævva ut her orker ikke rydde mer enn 80 % av rommet Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg har støvallergi, så leiligheten min er alltid ren Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Ser alltid rævva ut her orker ikke rydde mer enn 80 % av rommet jeg støtter den! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 la meg telle: 3 cola flasker 1 tom pose med chips 1 pakke ballerina kjeks halvfull søppelbøtte maks 4-5 kaniner under bordet Trokke jeg trenger å bekymre meg med det første Men til tider kan det se så jævlig ut at jeg må finne fram en søplesegg og bare dra av et 20 cm lag med skrot fra bordet rett i sekken Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Selve det å rydde rommet er ingen problem, det er å holde det ryddig som er vanskelig. Støvsuger en gang i uken. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg gruer meg til å rydde rommet, har fått tak i 3 gamle pcer, begynt på skolen, ikke lagt klær inn i skapet de siste ukene. Mora mi syns det er bra å få så mye rot inn på et så lite rom... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Har 30 m2 + et rom til på 50 å fordele rotet utover på, så det tar som regel lang tid mellom hver "vårrengjøring" Endret 29. august 2005 av Feh Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 RYDDE ? ekte nerder rydder aldrig Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Bare de dumme rydder, de smarte behersker kaos. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Ja, kaoset i hodet og på rommet må være likt, hvis ikke blir det vanskelig for ''de smarte''. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg tar feiekosten og feier vekk hybelkaniner og hundehår kanskje 2 ganger i måneden. De hybelkaninene som er lydige og holder seg under møblene lar jeg leke i fred Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Rydda vel for en 2-3 mnd siden Ser faktisk ikke så jævlig ut her nå, har sett værre ut for si det sånn Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 my god, ser pinade fortsatt ryddig ut her! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 For øyeblikket har jeg 13 1.5 l-flasker slengende under skrivebordet mitt, har ingen planer om å plukke de opp. Jeg elsker flaskene mine! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 For øyeblikket har jeg 13 1.5 l-flasker slengende under skrivebordet mitt, har ingen planer om å plukke de opp. Jeg elsker flaskene mine! Får du seriøst k*ken din nedi de små hullene på flaskene? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 For øyeblikket har jeg 13 1.5 l-flasker slengende under skrivebordet mitt, har ingen planer om å plukke de opp. Jeg elsker flaskene mine! Får du seriøst k*ken din nedi de små hullene på flaskene? Er det jnoe galt i det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå