kilogram Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Informasjon om MSN Messenger 8? En liste over de nye egenskapene som kommer i MSN Messenger versjon 8 har nå lekket ut på nettet. Om informasjonen stemmer, får vi se nye skins, pausing av filoverføringer og integrasjon med Windows Media Player. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Dette er jo bare en ønskeliste fra mess.be. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Dette er jo bare en ønskeliste fra mess.be. Hmm... Den fant vi ikke i sted. Artikkelen er oppdatert med denne informasjonen. Lenke til kommentar
phatsam Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Glemte å nevne 150 nye sikkerhetshull.. eller, det er vel egentlig en selvfølge. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Endå fleire fjortissfunksjonar? Lenke til kommentar
danni Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 helt sikkert men håper ikke de skuffer like mye som 7,5 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Ønskeliste? Det var jo bare unyttige tillegg det meste der. Men en nyttig ting fant jeg: # Nedlastbar versjon av MSN Messenger for mobile enheter Jeg skulle gjerne hatt en slik med like lave krav til mobiltelefonen som Opera Mini. (Som kjører glimrende på min Sony Ericsson T610.) Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Pausing av filoverføringer og bedre integrering med Spaces kan jo være nyttig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) halvpasse hastighet på filoverføringen ville være mer fordelaktig enn å kunne sette dem på pause...de tar pokkermeg nok tid som det er. Og mer 14tiss funksjoner? fysj. takk gud for mess.be patchen... Endret 31. august 2005 av MrLee Lenke til kommentar
riktig Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 En annen ting som plager meg at det ikke er mulig å resume filer man sender. Hvor blir det av filen før den er 100% overført? Hvorfor må den fjernes hvis overføringen blir avbrutt? Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 det med resume av filoverføring vil ikke funke så bra tror jeg. Dette fordi at ikke MSN er noen tankeleser . I noen tilfeller kan det være fint å ha en sånn funksjon men. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 det med resume av filoverføring vil ikke funke så bra tror jeg.Dette fordi at ikke MSN er noen tankeleser . Hæh? Hvordan mener du at Firefox gjennopptar/resumes filoverføringer da? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 det med resume av filoverføring vil ikke funke så bra tror jeg.Dette fordi at ikke MSN er noen tankeleser . I noen tilfeller kan det være fint å ha en sånn funksjon men. HÆ? hvorfor skal messenger være tankeleser for at skal kunne pause/gjennopta filoverføringer? Lenke til kommentar
sim Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 det med resume av filoverføring vil ikke funke så bra tror jeg.Dette fordi at ikke MSN er noen tankeleser . I noen tilfeller kan det være fint å ha en sånn funksjon men. Hæ? Jeg forstår ikke hva du mener. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Heh, han trodde det var snakk om at hvis jeg vil resume så sender klienten din... Det som menes med resume er jo at hvis en nedlasting blir avbrutt kan man fortsette fra der man slapp.... noe som finnes i mange andre løsninger for filoverføring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå