Zerpent Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hei, Dama har lyst på ny mobil og så reklame for Siemens CL75 i et dameblad. Der hadde den et blomstermønster men norske nettbutikker selger kun en svart en. Den er ikke fin og hun vil ikke ha den. Om jeg bestiller fra utlandet, hvor bør jeg bestille? Lenke til kommentar
molna Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Tror ikke den med blomster har kommet i salg noe sted enda. Den kommer nok til Norge om en stund vil jeg tro. Hvis du skal bestille fra utlandet bør du sjekke tyskland. Der er det stort sett billigst og det er trygt å kjøpe derfra. Du kan få trekt fra tysk moms i prisen (- 16%?), men når varen kommer til Norge må du betale norsk moms (+25%). Husk også å sjekke frakt, blir lett 2-300 kroner. Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Siemens CL75 er ventet til Norge om ikke så alt for lenge. I løpet av måneden sier ryktene jeg har hørt. Det er jo et lite sukkertøy spør du meg Lenke til kommentar
molna Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Blomster-versjonen er i salg i Tyskland nå i allefall. Har et par av disse på jobben. Skikkelig kult det speil-displayet. Endrer fra vanlig display til speil med en dedikert tast. Video-funksjonen er også _langt_ bedre enn på andre Siemens-mobiler. Utvendig display kan brukes som view-finder også. Så er det litt morsomt at infrarød på CL75 er nesten 4 ganger raskere enn Bluetooth på S65 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå