Gå til innhold

Anno 72" alla 68ère

F828

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt rotette bilde, er ikke kjempe imponert over komposisjonen. Man ser jo knapt

ansiktene til personene som er på bildet, noe som også gjør bildet litt kjedelig.

Hvitfargen på klær/o.l er også heeeelt utbrent..

Bigk.

Endret av bigkay
Lenke til kommentar

Som de tidligere postene har nevnt er det for rotetet. Vet ikke hvor jeg skal feste blikket.

I tillegg er som regel blir et bilde mer interessant dersom man ser ansiktene til personene. Ryggen er langtifra like interessant. I bildet ditt dekker to rygger store deler av bildet. Bildet klarer ikke å gi meg noen særlig stemning...

Lenke til kommentar

Vel, ryggene opptar muligens for mye plass, som allerede nevnt, men jeg klarer ikke å tenke så mye på komposisjonen i slike bilder. Jeg er enig med fotografen i at stemningen er god, og jeg klarer virkelig å relatere meg til den. Jeg liker spesielt de to ansiktene lengst til høyre bildet. Svært naturlige og likevel interessante uttrykk. De to arbeidende personene helt i bakgrunnen er også spennende, selv om det tok meg en stund å legge ordentlig merke til dem. Det er ikke til å komme unna at ryggene er komposisjonens kjedeligere deler, selv om jeg liker måten jenta titter opp på grillen på.

Jeg liker overeksponering, men det ble muligens litt mye her, eller? Usikker.

Men fint bilde uansett. :)

Lenke til kommentar

Jeg synes det er et brukbart bilde. Litt overeksponering og rygger gjør bare bildet mer spennende IMO. Tenk hvor meningsløst kjedelig det hadde vært om alle smilte inn i kameraet, perfekt eksponert og i photoshop justerte farger. Dette er et annerledes grillbilde, og jeg hyller forsøket, men toner ned jubelen litt over resultatet. En annen vinkel, et annet lys, eller kanskje litt mindre folk i bildet ville kanskje ha gjort saken bedre, uten at jeg er helt sikkert.

Pluss for å ha tatt bildet fra en litt annerledes vinkel. Stemningen tar jeg imidlertid ikke helt, men så var jeg ikke tilstede heller. Det er noe med det.

Lenke til kommentar

Hjertelig takk for komentarer. Veldig nyttige. Er enig med det aller meste som er blitt sagt. Veldig moro at noe av min "hensikt" i bildet har blitt nevnt som noe pluss.

Men for all del, dette er ingen innertier, men synes det er fint å legge ut bilder på AKAM som jeg selv er veldig usikker på, eller som jeg bruker som en del av det å eksprimentere.

F828

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...