Howard Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 ATI skal utvide Radeon X800-serien med enda et nytt medlem: Radeon X800 GTO lanseres i september og kommer i to utgaver. Les mer Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 You got to be fu** me. Enda en? Hva skal de med alle de X800 kortene? Det begynner jo bli umulig selv for nerder å forstå hva som er hva. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Dette begynner å bli for dumt Lenke til kommentar
gwh Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Dette begynner å lukte desperasjon. Har følelsen av at neste genereasjons ATI kort har visse likheter med kommunale prosjekter. HEftige forsinkelser.... Noen som tar veddemål på at de ikke kommer til å være allment tilgjengelig her i Noreg før 2006? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Har noen kontroll på hele 800 serien til ATi egentlig? x800SE x800GT x800 x800GTO x800Pro x00XL x800XT x800XT PE Har jeg glemt noe da? Hva er poenget med å lansere så mye nytt i X800-serien hvis R520, RV530 og RV515 er "rett rundt hjørnet"? Synes dette ser litt desperat ut jeg men... Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Du har glemt VE AIW, se her: Komplett.no Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Er dette lønnsomt i det heletatt? Og hvor er konkurrenten til 7800-serien? Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 kan vel være de prøver å få litt ekstra penger for alle GPU'ene som ikke holdt til det de egentlig skulle brukes til, og nå selges for en billig penge på et lavere klokket kort med færre pipelines. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg syns ATi begynner å bli patetiske med alle disse "nylanseringene" av forrige generasjon GPU. Gi oss noe SKIKKELIG nytt! Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 GTO ! herregud.. høres ut som di begynner og ta i bruk betegnelser på sports biler. "ford GTO" osv.... om ikke det var nokk at X800GT kom så kommer GTO også.. dette begynner og bli for dumt syns jeg.. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Må slenge meg på her, små sjokert over å lese dette, det er en god gammel 14`tis settning som farer rundt i hodet mitt "hva skjerà" Lenke til kommentar
skyline Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 GTO ! herregud.. høres ut som di begynner og ta i bruk betegnelser på sports biler. "ford GTO" osv.... om ikke det var nokk at X800GT kom så kommer GTO også.. dette begynner og bli for dumt syns jeg.. OFF TOPIC; Jeg har aldri hørt om en Ford som har betegelsen GTO, Pontiac og Mitsubishi har derimot brukt GTO som betegnelse. OT: Helt klart at nå begynner jungelen med forskjellige modell navn å ta vel mye av. Dette er bare helt latterligt! Kommer R520 også til å bli spredd utover 10 forskjellige modeller? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 GTO ! herregud.. høres ut som di begynner og ta i bruk betegnelser på sports biler. "ford GTO" osv.... om ikke det var nokk at X800GT kom så kommer GTO også.. dette begynner og bli for dumt syns jeg.. OFF TOPIC; Jeg har aldri hørt om en Ford som har betegelsen GTO, Pontiac og Mitsubishi har derimot brukt GTO som betegnelse. OT: Helt klart at nå begynner jungelen med forskjellige modell navn å ta vel mye av. Dette er bare helt latterligt! Kommer R520 også til å bli spredd utover 10 forskjellige modeller? mente det ikke så seriøst da men....mener å ha hørt ford gto etteler annet. men samme det da =) Lenke til kommentar
kindings Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Spørs om de ikke prøver å posisjonere 800 serien før lansering av 520? Dvs lansere en rekke kjerner som kan prises ned etterhvert og se hvilke som blir mest populære.. for så å trekke de versjonene de selger minst av, har minst profitt på og som er dyrest i produksjon etter at 520 er lansert. Det er vel også mulig at de ved å endre litt på designe på denne brikken kan frigjøre produksjonskapasitet som de vil bruke på nye brikker? Enten det er fabrikker eller produksjonslinjer.. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Ford GTO var vel den Jeremy Clarkson kjøpte(eller hva han nå heter)? _noen_ "småproblemer" med den biler Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Ford GTO Den bilen heter Ford GT, og som skyline korrekt sier er det Pontiac og Mitsubishi som har brukt GTO-betegnelsen mest. Holden i Australia har også brukt det på Monaro. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Ford GTO Er ikke det der en Ford GT da, basert på den gode gamle Ford GT40? Såvidt jeg vet, har ikke Ford noen modell som heter Ford GTO, fant forøvrig ingen slik bil ved å google heller (bortsett fra kilden din, da). Tror det dreier seg om en skrivefeil bare. Edit: Spirograf kom meg i forkjøpet. Endret 29. august 2005 av Juke Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Tror rett og slett ATi kjenner kniven på strupen fra nVidia eg altså Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Oppi all navnefrustrasjonen her så er det i hvertfall ett lyspunkt: At modellen med 256 MiB minne får raskere klokket minne enn den med mindre minne. Endelig bryter de det gamle mønsteret med at mer minne = tregere minne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå