H4ngm4N Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Du kan jo prøve... 250 kroner er ikke mye.. Dessuten, hvis du ikke får noe så kan du saksøke dem ganske kraftig tror jeg. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Du kan jo prøve... 250 kroner er ikke mye.. Dessuten, hvis du ikke får noe så kan du saksøke dem ganske kraftig tror jeg. Lese hele tråden, det er det man må gjøre Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 haha.. "vant" nettopp den samme andrepremien jeg også.. tipper at premien i realiteten er en dvd-plate til 10kr eller noe ... som man må betale 243kr for å få Lenke til kommentar
coolengan2002 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg vant samme greia.. 2 plass gitt! Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Skjønner ikke hvordan folk kan gå på noe sånt. Mailen er åpenbart spam for å få deg til å kjøpe produktet. Hovedbestanddelen i Prolarin er et hemmelig molekyl som gjennom forskning har vist seg å være nøkkelen til å forstå hvordan kroppen arbeider når det gjelder opplagring og forbrenning av fett. Dette molekylet dekoder den fettbindende mekanismen i menneskekroppen, og kvitter seg med alt overflødig fett på en hurtig og risikofri måte. Et hemmelig molekyl som dekoder den fettbindende mekanismen i kroppen? Tror dere ikke at dette legemiddelet hadde vært på førstesiden i alle landets aviser dersom det var så revolusjonerende at man bare kunne spise en pille for å gå ned 5 kilo på en uke? Det finnes ingen effektive slankeprodukter, basta. Spis mindre sjokolade og jogg deg en tur, det er den mest effektive måten å gå ned i vekt på. Edit: oops, så ikke posten til tom waits for alice. Interessant artikkel! Endret 5. september 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Hehe, fikk samme mail, jeg også. Samme premie som dere andre faktisk; en Sony DVD-R! Sikkert en enkelt DVD-plate til 10-20 kroner, og det tjener de jo greit inn på den frakten der... Vegard Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Fikk den jeg og.... Sendt klage på den. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Er ikke dette moskva-marit? :!: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 HAHAHA! Så ufattelig fantastisk teit. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Her...Saken oppklart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå